Individuele keuring Lelystad

  • Peets HD

    lelyhellllllllllll helllllllllll helll dag en nacht zal dit door je hoofd galmen , wen er maar alvast aan , en als ie helemaal goed gekeurd is en je wonden gelikt heb en je gaat rijden , springt oom agent voor je wielen die het zaakje niet vertrouwd en je motor in beslag neemt voor onderzoek die je naar laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang wachten terug krijgt en ik hoef je natuurliojk niet te vertellen hoe ie er dan uitziet hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

  • Peets HD

    geen reactie ,,,,,,,is wel grapje natuurlijk .

  • k-streetfighter

    ja joh?

    hahaha lig blauw van t lachen

    hahahaha

  • fatboy

    Ok man. gelukkig was ik dus nog op tijd en heb je het stuur nog niet gewisseld. heb je al een schakelaar op je jiffy. daar heb ik iets op gevonden, 5 weken nagedachte en in 25 minuten gemonteerd……….. als je interesse hebt, stuur ik je wel een pic.

  • Peets HD

    nou ja , waar gaat dit nou weer over ? probeer jij eerst nou maar is goede raad te geven . en de lijntjes goed te volgen dan wordt je mischien serieus genomen .

  • Jim O

    Hey Fatboy, sorry voor de late reactie. was op vakantie…. Ik heb nog geen oplossing voor de jiffy schakelaar. Wil je een foto sturen?

    MVG Jim

    @ Peets :D Dat word weer lachen in Lelystad!!! :D

  • Fatboy

    ja dat wil ik wel, maar moet dan wel een emailleadres hebben.

    en dat keuren valt echt reuze mee………….! veel spookverhalen van angsthazen, maar stelt geen f*** voor. paar uurtjes werk en klaar is Kees.

  • Jim O

    oh sorry als je wilt stuur maar naar roadrunner@usa.com

    maak me niet echt zorgen over die keuring hoor, zal wel loslopen :D

    Alvast bedankt (tu)

    Jim

  • Jim O

    Gisteren pas gekeurd in Lelystad! Helaas afgekeurd door teveel decibels, 88 waar de max 83 is… Bike heeft standaard goedgekeurde dempers met E merkteken en een standaard dicht luchtfilter (US spec)

    Iemand nog tips om hem iets stiller te krijgen?

    Cheers!

  • Peets HD

    voorste aandrijf pully vergroten van 32 naar 34 tands , scheeld aanzienlijk , ik weet niet wat voor bike je aan het keuren bent .heb je wel een balance pijp tussen de dempers zitten ? uitlaten zijn wel gekeurd maar dat is met balance pijp.