Individuele keuring Lelystad

  • Jim O

    Eric,

    goeie tip! (tu)

  • karel

    Eric mag ik je telefoonnr. om wat vragen te stellen mbt lelystad??

    groetjes karel

  • Peets HD

    En zo is het maar net , er zijn aleen meer punten waar ze op letten die je niet zo snel door hebt . je hoeft echt geen splitpen te vergeten in je achteras want dat zien ze toch echt . loop je motor daarom gewoon goed na , je kan beter iets te veel doen dan te weinig .

    sucses met je herkeuring , ik moet ook 1 dezer dagen met een indian .

    gr peet

  • Eric

    Karel, stuur mij maar een mail op e.trinthamer@chello.nl

    groeten

  • Rewne

    Hallo Eric

    vanadaag ook naar Lelystad geweest met mijn Harley uit 2001. Motor was RDW klaargemaakt door HD Downtown in Duiven. Wegrijbeveiliging op de jiffy ( veer ), andere koplampglas met E-keurmerk, stadslicht ingebouwd, knipperlichten aangepast, andere claxon, ander dicht luchtfilter en andere uitlaten . Geluidstest met vlag en wimpel doorstaan. Enige opmerking was de schuine stand van mijn kentekenplaathouder. Motor is hier echter niet op afgekeurd. Kreeg verzoek van de keurmeester om bij plaatsing het kenteken wat rechterop te monteren. Met dit advies werden de papieren overhandigd en kon ik weer huiswaarts.

    Het klaarmaken van de motor kost een paar honder euro, maar je weet wel ( bijna ) zeker, dat je niet nogeens naar Lelystad moet voor een herkeuring. Kost je toch weer geld en een vrije dag

  • Jim O

    Gefeliciteerd! (tu) Moest je nog veel BPM bijbetalen?

    Greetz Jim

  • Leo

    kom ik met mijn motor in lelystad komt ook niet door de keuring te heete uitlaatgassen

    zoek even http://www.youtube.com/watch?v=H0gj0emoJ0o - 112k

    of google y2k motor

    grt Leo

  • Peets HD

    zeeeeeeeeeeeer intersant , aleen het model he , daar kan ik maar niet aan wennen .

  • wezep_oene

    Goedenmiddag,

    ik heb een V Rod Muscle aangeschaft in Aruba, straks als die 6 mnd op me naam staat

    ga ik ook alweer bijna huiswaarts, dan doe ik hem dus in een kist en verscheep ik hem

    naar NL

    ik hoop hem eind febru/ begin maart in NL te hebben

    ik heb gewoon een orginele internationale V Rod muscle, alleen andere uitlaten (TAB performance), maar uiteraad als ik

    hem ga verschepen trap ik de orginele pijpen eronder.

    Zou ik problemen krijgen met verlichting? in principe die uitlaten klinken net als een opgefokte

    toer machine dus dat zal wel mee vallen toch? worden ook in NL geleverd

    Volgens mij hoef ik geen BPM/BTW te betalen omdat ik hem daar straks 6 mnd op mijn naam heb gehad,

    maar dan moet ik wel een formulier invullen enz.

  • Eric

    Wezep,

    m.b.t je verlichting, je V-rod moet uitgerust zijn met stadslicht. Als je motor geen beveiliging heeft

    waardoor je met uitgeklapte zijstandaard kunnen rijden, dan moet je tijdelijk een veer op de standaard plaatsen.

    Voor wat betreft het geluid, hij moet absoluut fluisterstil zijn anders wordt ie afgekeurd.

    Overigens kan het zijn dat je motor niet in Lelystad gekeurd hoeft te worden.

    Een vriend van mij is dit jaar teruggekeerd vanuit Florida, waar hij een jaartje heeft gewoond.

    Hij heeft als huisraad een chevrolet o.i.d ingevoerd. Deze kon gewoon gekeurd worden bij

    een locale RDW keuringsstation zonder BPM afdracht.

    succes, Eric