Individuele keuring Lelystad

  • rob57

    ja had ik ook teveel decibel met de orginele dempers stond ook 80 db op maar voor 10 euro orginele dempers van sportster1200

    gekocht en perfect,ook mijn toeter was tekort decibels en nieuwe erop gezet op de voorkant voor de uitlaa bochtmet opening naar voren

  • lukaz

    Ik mag binnenkort met m'n 2006 FLHRCI… Mijn fiets komt uit Californie, is redelijk origineel dus ik hoopte dat de keuring niet zo'n probleem zou worden…vraagje; moet er idd e-keur op de banden staan? En op de claxon?

  • knabbel

    Kan iemand mij vertellen hoe en/ of op welke afstand ze het geluid meten ?

    En welke pannen sponzen moet ik gebruiken, en blaast ie die er niet uit ?

    Ik moet binnenkort voor de keuring en heb er al een standaard uitlaat opgezet maar kom met de DB meter app niet onder de 100 uit.

  • Erwin

    hallo Rene,

    Ik ben nog niet zo lang geleden in lelystad geweest en zal je wat info geven .

    mijn motor was afgekeurd op de claxon ( moet min. 89db hebben) Ik had de originele claxon nog naar voren gezet maar was nog niet luid genoeg. Ik had mijn sleutel niet bij me zodat hij het stuurslot niet konden testen. deze moet werken . Mijn harley softail deluxe 2006 had een middenbok en die raakte de grond volgens hem. . Het volgende moet ook werken . ik heb tussen dodemansknop die op het stuur zit een schakelaar gemaakt zodat als de zijstandaard uitgeklapt stond de motor uit ging.  verder een stadslampje in de koplamp. knipperlichten mogen niet continu branden. E keurmerk op banden .uitlaat max84 Db.. Kom met een volle benzine tank . De keuring duurde bij mijn motor totaal drie uur. waarvan een dik uur a anderhalf word gereden. 

    De kosten :

    herkeuring.        -125,-

    keuring.             - 625,-

    geluidmeting.    - 28,50

    gebr. testbaan. - 28,50

    geluid meting.   - 54,-

    gebr. testhal.     - 54,-

    gebr. apparatu. - 54,-

    inschr. kentek.  - 39,-

    ternaamstel.     - 9,98

    Totaal :             1017,98