Individuele keuring Lelystad

  • wezep_oene

    bedankt voor je reactie,

    dat heb ik volgens mij wel want als ik hem toevallig in de 1 heb staan

    en met standaart uit geklapt (uiteraad koppeling ingetrokken) dan slaat die

    idd af als ik hem aan wil zetten! dan komt er ook een bepaalde tekst in het

    scherm ( i know moderne k*tzooi ….)

    oke ik zal de RDW site er weer even op na slaan.

  • wezep_oene

    en fluister stil is geen probleem…..die orginele pijpen zijn echt waardeloos,

    zoals ik zei het is net een opgefokte toermachine

    ben echt super blij met mijn TAB performance uitlaten voor de muscle, klinken

    super lekker van 0 tot 120 ( auto alarmen enz enz ) maar als je gewoon 80

    of 120 rijd dan hoor je gewoon een ontspannen geroffel op de achtergrond, niet

    irritant

  • CrazyK

    Misschien toch wel handig om van te voren even een dB meting doen. Zou wel eens een onnodige teleurstelling kunnen voorkomen, better safe then sorry….

  • wezep_oene

    thats soooo true :P

  • Gert

    Mijn fatboy uit 1998 moet een kentekenkeuring ondergaan .. Hoe breed mag het stuur zijn …en moet er een E keurmerk op het achterlicht en knipperlichten zitten ?

  • Eric

    Verlichting hoeft geen E-keurmerk. Wel zou ik een losse plakreflector menemen voor het geval dat.

    Koplamp moet voorzien zijn van stadslicht. M.b.t. de breedte van je stuur moet je kijken op www.rdw.nl

    Daar kun je de informtie terugvinden.

    succes

  • patrick

    3 dB = factor 2. dus 80dB +3 dB= verdubbeling van geluid. wist ik ook eerst niet. maar net op VCA cursus behandeld

  • john

    Ik moet met mijn Fat boy 2001 naar Lelystad te keuren

    Er zit een mijlenteller op de motor,is dit een probleem?

  • U.S. John

    nee…

  • Jim O

    Even een oud topic opnieuw afstoffen! Mijn fiets moet nog voor de keuring naar Lelystad en heeft een breder (Chubby) stuur. Volgens verschillende informatie sites mag het stuur niet breder zijn dan 100cm. Maar hoe wordt dat gemeten? Alleen het stuur of tellen de rem en koppelings levers/knijpers ook mee? (met levers/knijpers is breder dan 100cm) :S