Uitlaten en 02 sensoren

  • gv

    Goedemorgen Webster,

    Omdat HDPoint geen vermogensbank heeft krijg je daar een standaard map, voor bijvoorbeeld een stage 1, geprogrammeerd in je standaard ecm.

    Van hen krijg je ook de hardwarekey. Daarmee kun je als je alles optimaal wilt hebben de bank in Elburg laten fine-tunen.

  • Webster

    Beste GV, als ik het goed begrijp, dan laat ik eerst mijn ‘'fiets’' ommappen met een standaard iets als er een andere luchtfilter en uitlaat wordt gemonteerd!!

    Vervolgens als er ‘'fine getuned’' moet worden maak ik een afspraak om naar elburg te komen, en neem dan ook de hardwarekey mee.

    Ik neem aan dat dit niet geheel kostenloos is, ofwel???

    Ik ken iemand die een Streetbobje 1450 van 2006 heeft, die heb er S&S slip-on uitlaten op met een andere luchtfilter incluis een (standaard) map van Vosselman op laten zetten bij HD-point.

    Diezelfde heeft het idee dat zijn fiets in originele staat beter doortrok over het hele toerengebied dan nu.

    Nu is dat vooral in het hogere toerengebied waar hij meer torque/koppel heeft, met een lager toerental juist niet, terwijl Harley's anders vooral in de lage toeren toch ook knap hun best kunnen doen.

    Is daar een verklaring voor, en loont het voor hem om eens naar Elburg te komen?

  • gv

    Webster,

    Bel even 0525-681276 dan kunnen we telefonisch even alles doornemen.

  • Webster

    Zal ik zeker even doen GV

    Op het moment ben ik werkzaam ergens op de Noordzee, volgende week woensdag ben ik weer thuis en zal ik u zeker even bellen.

    Bij voorbaat dank!!!!

  • jacq

    Hey Webster,

    Dan heb je nu toch ook een briesje van zo'n 100km/uur voor de neus.

    Geeft je alvast het goede gevoel….

    Hoop voor je dat dat ding wel op een paar palen staat…

    Zet je wel je helm op? :-)

    groet.

    Jacques

  • gv

    Kun je ons alvast een email sturen, dan sturen we je alvast wat leesvoer?

  • Webster

    GV, ik zal proberen mijn mailadres te sturen vanaf hier!!!

    Als dat niet lukt bel ik u zo spoedig mogelijk als ik thuis ben!!!

    En ja Jacq, het is hier momenteel een beetje waaierig op zee, maar we staan stevig op palen inderdaad!!!

  • webster

    GV ik heb mijn e-mailadres naar sales@vosselman.nl gestuurd.

    Bijvoorbaatdank voor de info!!!