verzekering harley

• Lemmy

Advokaat.

Ingrediënten:

8 eierdooiers

350 gr griessuiker

200 gr alcohol (98°)

2 pakjes vanillesuiker

1 doos geëvaponeerde volle melk van 390 gr (Carnation).

Bereidingswijze

De 8 eierdooiers met de helft van de suiker mixen, eerst traag, dan rapper. De melk erbij gieten en blijven mixen. Nu de rest van de suiker, afwisselend met de alcohol erbij gieten en blijven mixen. Minimum een week laten opstijven in de koelkast. Blijft zeer lang goed bewaard.

Heb je teveel advokaat gedronken en brokken gemaakt, heb je mischien wel een advocaat nodig die ook een advokaatje lust.:)-D

• sjors

Nou ja ,…donny heeft er klaarblijkelijk gewoon heel veel sjoege van .

( en ikke niet )

ben nog steeds wel blij met me tussenpersoontje ,…heb veel aan 'm te danken :

In m'n jonge wilde jaren “bombardeerde” ik de ene auto na de andere ,….was steeds mijn schuld ,….totdat ik uit de Zwolsche Algemene Verz geflikkerd werd.

Met hangende pootjes naar tussenpersoon getogen :

“Meneer ,..ik heb een probleempie ….enz ” ( en ik liet 'm de brief van de Zwolsche Algemene lezen .. )

Antwoord tussenpersoon : “Ben je van plan om met dat gebombardeer door te gaan , joh ? ,….. anders kun je hier ook maar beter effe oprotten”

“Nee meneer , ik geloof dat ik maar beter een beetje rustiger aan ga doen ”

Antw. tussenpersoon :

“Mooi , …da's dan afgesproken met mekaar enz ”

Ik was direct weer verzekerd , en betaalde ook nog eens een veel lagere premie door intrede met een korting.

• sjors

ik heb een oud motortje , een FLSTC evo uit '93 , die getaxeerd is bij de Idex op 15600 euro.

De premie die ik betaal is 29 euro per maand .

• donny

Klopt sjors,

In jouw geval kan een tussenpersoon wel veel voor jou betekenen.

Bij een direct writer was dat moeilijker geweest.

Je was dan hoogstwaarschijnlijk bij Terminus geland.

Deze maatschappij had je wel verzekerd, maar tegen een zeer hoge premie.

Dus iedereen was tevreden.

De tussenpersoon met een goede klant en jij met een goede premie.

veel succes verder

grtz donny

• john

Bij wie is dat dan ? en all-risk,

• rulez

ik had eenzelfde geval bij mijn verzekering.

Rij ongeveer 25-30 duizend km per jaar met mijn auto en veelal snelweg. Binnen 1,5 jaar 3 keer ruitschade gehad waarbij er mininmaal 1 keer een raam werd vervangen.

Inmiddels binnen ruim 9 jaar een stuk of 3-4 keer een nieuw raam en 5 keer een steenslag laten maken (bedoel sterretje maar dat klinkt hier zo gek :-) )

Kreeg na laatste keer raam vervangen (wel elke keer eigen risico gedokt) een brief dat ik te vaak ruitschade had gemeld en bij een volgende keer mijn premie of dekking zou worden aangepast….what the fuck….dus deze verzekeraar zal mij als klant gaan verliezen als ze dit gaan doen.

Positief bericht is dat een jaar 8 geleden iemand tegen mijn parkeerde auto aanreedt bij inparkeren, ik vrij snel na de schade-expertise al uitgekeerd kreeg, dus bij sommige verzekeraars gebeuren ook goede dingen.

Maar welke verzekeraar je gaat kiezen….vraag vooraf de voorwaarden, dekking en premies op zodat je een goede keuze kan maken en niet voor onverwachte verrassingen komt te staan als blijkt dat die 5-euro-goedkopere-polis net niet het vervangend vervoer door heel europa heeft gedekt….

• Pierre

Ik heb mijne bij ANWB en dan de zogenaamde winterstalling echt goedkoop

• batmanjoop

Hallo John

Ik heb sinds kort ook een andere verzekering en die van Harley Davidson Insuranceservice was goedkoop en heeft een zeer goede dekking, zelfs 3 jaar aanschafdekking.

Doe hier je voordeel mee.

groeten Joop/Vlaardingen

• Bos

Tijdens mijn vakantie in Italie heb ik een Harleydealer ingeschakeld om mijn motorfiets op te halen ivm een kapotte versnellingsbak.

Het ophalen wilde men mij in eerste instantie niet vergoeden. omdat dit door een servicedienst had moeten gebeuren.

Dit duurde mij te lang en heb toen maar de dealer gebeld.

De vergoeding hiervan ( 150€ ) is uiteindelijk na 2 maanden uitbetaald.

Dit vond ik een slechte service en heb de verzekering na 13 jr opgezegd.

• Bos

Mijn bericht van 8/8/12 om 15.37 uur betrof de verzekeraar Havelaar & van Stolk uit Rotterdam