verzekering harley

• john

Hallo,

Ben op zoek naar een nw verzekeringsmat.voor mijn harley.

iemand bekend met havelaar & stolk uit rotterdam ??

Groet, John

• Fatboy cvo

Twee dagen geleden een prijs opgevraagd bij Havelaar, wacht nu nog op een reactie.

Bij Kees de Zeeuw binnen een uur een reactie, momenteel is mijn motor

verzekerd bij Hoffstedde. Niets te klagen maar wat aan de prijs in vergelijking met Kees de Zeeuw.

• Malboro

Hallo John , ik ben zelf bij de bron verzekerd -Harley-Davidson insurance Services deze bied goede dekking en voorwaarden

Email: info@hd-i.nl

Internet: www.hd-i.nl

• Malboro

harley davidson insurance.nl

• pavel

Ben verzekerd bij Havelaar. Wat prijs betreft heb ik niet uitgebreid rondgeshopt toen ik de verzekering 4 jaar geleden afsloot, maar wat ik toen hier en daar had opgevraagd was hij wat prijs betreft niet slecht. De verzekering is ook specifiek op Harley afgestemd, wat wel prettig is.

De afhandeling toen ik door een auto van achteren werd aangereden liep ook prima (maar ja, de tegenpartij moest uitbetalen dus ze hoefden zelf niet te betalen).

Kortom, ik ben niet ontevreden maar gelukkig ook nog niet veel gebruik hoeven te maken van hun service.

• Onzin

even meeliftend met deze topic. Iemand bekend met toerbike verzekeringen? Ze zijn een stuk goedkoper dan de hierboven genoemde maatschappijen.

• onzin

Onzin Schreef:

——————————————————-

> even meeliftend met deze topic. Iemand bekend met

> toerbike verzekeringen? Ze zijn een stuk goedkoper

> dan de hierboven genoemde maatschappijen.

Het is Tourbike verzekeringen.

• beast

En een goede en snelle afwikkeling met schade (ervaring).

Dus ga niet alleen voor de premie,maar ook voor de service.

• Franklin Roks

Hoi John,

Ikzelf ben bij Kees de Zeeuw verzekerd (zoals de meeste harley rijders wel denk ik…)

Toen ik 3 jaar geleden rondgebeld heb had de Zeeuw zeker de beste voorwaarden / prijs premie verhouding.

Zeker in combinatie met het 6-wielen plan. Auto en motor samen.

Voor motor nog geen aanspraak op hoeven doen, wel voor de auto en dat is netjes en probleemloos en snel opgelost.

Dus ik ben er zeer tevreden mee.

Succes ermee en denk niet alleen over je premie na !!

• jacco

google eens naar Vink Verbeek verzekeringen

scheelde mij €200,- per jaar met de Zeeuw (en dan beweren ze dat ze zuunig zijn)

tussenpersoon heeft zelf jaren HD gereden