verzekering harley

• Marcje

Harley Davidson Insurance is ook maar een tussenpersoon. Zij brengen de verzekering onder bij Unigarant! Dus je kunt rechtstreeks met Unigarant contact opnemen of met je eigen tussenpersoon, misschien dat die de verzekering voor je af kan sluiten bij Unigarant (heb mijn motor en die van mijn vriendin bij Unigarant verzekerd door mijn tussenpersoon en dat was goedkoper dan zelf bij HD-I aankloppen).

Gr. Marcje

• john

Dank je allemaal,

Inderdaad, prijs scheelt overal niet zoveel, zit allemaal tussen de 350 en 400 per jaar.

Ga wel even kijken hoe het zit met de voorwaarden enzo…

Tot zover bedankt, groet, John

• willem

Ik betaal geloof het of niet € 2,54 per maand,dat is dan wel W.A. en met 21 schadevrije jaren,

verzekerd bij “budgio”

• Konijn

Anwb, 180,- WA casco.

• Fatboy cvo

€ 600,– WA casco Hoffstedde, incl. drie maanden verplichte winterstop.

• Konijn

Winterstop??? Waarom dat dan, en 600 per jaar,Pffffffffffffffffff en dat voor 9 maanden verzekeren.

• Fatboy cvo

daarom ga ik nu shoppen

• Yup

Ik ben sinds augustus dit jaar bij Havelaar verzekerd.

Voor mijn Ultra betaal ik € 470,00 all-risc zonder winterstop.

Gratis taxatie bij een drie-jarig kontrakt en een waardebon van € 150,00 te besteden bij je Harley dealer.

Ik heb 2 keer telefonisch contact met ze gehad omdat ik wat vragen had en werd daarbij goed te woord gestaan.

Verder heb ik ze nog niet nodig gehad.

• Email

Deze vergelijkingen hebben geen zin . de prijs wordt betaald voor een bepaald verzekerd bedrag dus aankoop of taxatie bedrag , en soort verzekering wa / casco / alrisk , en dan met en zonder winterstop .

een cvo die ook veel meer kost , kost ook meer premie dan een bob wa .

wat veel belangrijker is zijn de voorwaarden ! wat en hoe krijg je als er shit is .

Email

• viking

hiephoi bikers,ben met mijn hd nighttrain die vet verbouwd is en een taxatie rapport heeft van een bedrag van 31000,euro verzekerd bij kees de zeeuw ,betaal rond de 345 euro per jaar all riks .de winterstop moet er nog af gehaald worden maar dat schommeld vaak ivm hoe lang er pekel ligt ,vind het een goed bedrag voor een getaxeerde hd uit 2004.bijdeze goed uit einde van 2011 en een goed veilige km voor 2012 gewenst ,.