Bougies

• Konijn

Wat betrouwbaar?? je zet een filmpje op het net, lult er een verhaaltje bij en de hele wereld geloofd dat dan?? Verschrikkelijk.

Als je mengsel niet ontploft door een standaard vonk is er iets mis met je mengsel en niet met je vonk. Dat is mijn idee.

• patrick883

de gemiddelde harleyrijder zal er niks van merken, daarintegen de circuitrijder wel degelijk als het om 10des of 100ste van een seconde per rondje gaat

• Peets HD

das mooi , ga jij dan dure bougies kopen , want daar gaat het over .

• mee eens !

zulke filmpjes zijn gewoon ordinaire reclames !

….net als zeep-poeier-lulkoek op tv. ( wast véééél witter dan etc ..)

In dit geval steekt die man van die testbank gewoon poen in z'n kontzak van de NGK-fabriek :D

• sjors

oh, sorry ,…. ipv m'n naam had ik “mee eens! ” ingetikt ,….in 't verkeerde venstertje..

….ben zeker nog niet helemaal nuchter van gister-avond ….

…druppie te veel ….

• Yep

Ik heb de bougie kabels ingekort, dan is de vonk eerder bij de bougie en loopt de motor een stuk sneller.

• Peets HD

yep

• Peets HD

maak niet uit ik denk dat de meeste hier zuipen voor ze naar het prikbord gaan kijken , anders hou je het immers niet vol met die onzin die je af en toe leest . B)-

• henky

bestel anders een doosje met high power bougievonkjes.

ff je bobine openschroeven en opnieuw vullen. loopt hij stukken beter van….(:P)

henky

• donny

Hallo snelheidfreak,

Uit je internetnaam begrijp ik,dat je een cvo hebt.

Dan heb je een handvol pk's meer.

Kun je eigenlijk niet voor minder geld een Yamaha V max of een Ducatie Diavel kopen ?

Heb je ook geen dikke bougiekabels en snelle bougies met korte kabels nodig.

Heb je ook minder problemen met remmen en stuurgedrag en je hebt 100 pk meer.

Veel succes met je beslissing.

grtz donny