twin cam bijgeluiden

  • Peets HD

    amen

  • henk

    Ja, dat had ik ook met die helm

    met name de vietnam geluiden hoorde ik erg sterk

    ook het aankomen van de napalm

    hehehe

  • henk

    dat noemen ze nu een broodje aap verhaal

  • henk

    de pistonpin lagerbussen hebben ze taps gemaakt zodat je niet eenvoudig van een 88 een 96 CI kunt maken KNURF

  • Vermeulen

    Sorry voor de late reactie,Ja dat is m hij staat nu bij hutten in Esbeek einde van de maand is ie klaar MPGoes zecht dat zij wel een nieuw motorblok kunnen leveren6500 eurotjes,terwijl ze in de USA+_4300$ kosten.Baal er wel van maar dealer probeert er toch altijd onderuit te komen.Even geduld ,veel geld betalen en er kan weer gereden worden:)o

  • jos

    Ik rij zelf al 9 jaar twincam Roadking 2003 en heb al meer als 125000 kmtjes probleemloos mee gereden. heb er wel een feuling camplate ingezet met andere OilPomp. en mijn beltje vervangen .Ook mijn motor maakt wel eens tikkende geluiden maar hij loopt  nog altijd als een klokje, gelukkig kan ik alle reparaties zelf doen en doe dat ook voor veel vrienden, waar ik veel kilometers mee maak. omdat ik al van mijn achtiende bezich ben met HD en er veel aan gewerkt heb ook zakelijk   aan de oudere modellen Flathead NuckelHead PanHead en Shovel die  zijn mij ook niet vreemd, daar ik met deze modellen ook vele km gemaakt heb.  En aan gewerkt heb  toen waren er ook veel mensen die altijd wat hoorde, en ook veel spookverhalen.  Deze motoren hebben (niet allemaal) gewoon vaak bijgeluiden het is natuurlijk verstandig om even te laten nakijken en een goede monteur zal je meestal kunnen gerustellen .een goede olie ik zelf geef de voorkeur aan 20w60 omdat het twincam Blok nogal erg warm word doet je motortje goed en zul je er lang plezier mee beleven

    Jos