ombouw FLHS naar ROAD KING

• Peets HD

deze zekeringen zijn bi metalen en herstelen zich zelf ,

• Bugeater

Dus laten zitten!

• USA John

noemen ze hier “sharkheads”….

• Rick

Even laten horen hoe ik ben verder gegaan met het ombouwen van mijn FLHs naar RK.

Niet dus.

Niet, dat ik er niet mee bezig ben geweest, maar het is geen ombouw projekt geworden. Ergens vond ik het ook wel een uitdaging om te kijken of ik van de bestaande situatie iets kon maken wat ik wel te pruimen vond.

Van het huis van de unit en het boven paneel heb ik met de lamellenschijf de verf afgeschuurd. Daarna met korrel 2000 op de schuurmachine en vervolgens Belgom. heeft nu een mooie aluminium glans. Het kunststof voorschermpje heb ik in de kleur (blauw) van de motor laten spuiten en heb het nog wat opgeleukt met Harley stickers.

Overigens zijn er geen spuitbusjes in de originele kleuren te krijgen, en de kleurcode kun je niet achterhalen. Ook niet bij de dealer.

Kijken wat ik er over een jaar van vindt, én wat er aan kennis en ervaring uit deze topic komt.

Ik zal eens kijken of ik een fotootje kan mee sturen.

Groetjes.

• Vod

Mensen,

Iemand een idee hoe ik hier een foto kan uploaden?

Gr. Vod

• USA John

even naar www.tinypic.com gaan en daar je foto uploaden,dan de link in het schermpje voor forums kopieren en dan hier plakken….

• Rick

Hé John.

Het lukt me niet om via de site die jij op geeft, een foto op dit forum te plaatsen. Ik denk dat ik gewoon niet goed begrijp hoe het werkt of wat ik moet doen. Waar je het hebt over, bij forums de link copieren raak ik de draad kwijt.

Kun je misschien iets duidelijker uitleg geven. Anderen lukt het wel, en ik wil ook een afbeelding plaatsen van mijn klusje.

Alvast bedankt.

Groet.

Rick.

• Peets HD

stuur ff naar dombo , die regeld het wel

• USA John

file:bladeren===>foto zoeken die je wilt plaatsen ,dan op “upload now” klikken , de 2 codewoorden intypen en nogmaals “upload now” klikken

vervolgens heb je 4 opties,je kiest voor IMG code for forums and message boards,rechter muisknop in het vakje klikken,dan kies je “alles selecteren” in het menu,nogmaals rechts klikken en dan kies je voor “kopieren”,vervolgens kun je hier in je bericht je rechtermuisknop klikken en dan “plakken” kiezen en daarna je bericht posten….

of je doet t net als analfaPeet….B)

• Peets HD

yep , gelukig heb ik meer verstand van harleys .