ombouw FLHS naar ROAD KING

• Vod

Mensen,

Ben aan zo'n zelfde avontuur begonnen. Heb een FLHTC uit 82 (model 83 5 bak) gekocht. Moet ook richting roadking. De Ossekop heb ik inmiddesl weten te scoren maar ben nog op zoek naar tank oplossingen. Moet een een vette tank worden. Iemand tips?

ThX

Vod

• Bugeater

Een paar (goedkope) flatsides via MP scoren en er een paar extentions tegenaan lassen.

• Ralph

Binnenkort zijn windschermen van Europese kwaliteit leverbaar in Nederland via ***SPAM***

Opm Dombo:

Sorry Ralph, maar om oude topics om hoog te halen om daar reclame in te zetten, sta ik niet toe!

• Vod

Thanks Bugeater,

Heb vandaag geprobeerd om mijn ossenkop te monteren en vet balen het kreng past er op geen mogelijkheid op. De poten staan aan de bovenzijde te ver uit elkaar om deze originele te plaatsen. Ziet er naar uit dat die FLHTC uit 83 van mij een ramp aan het worden is om om te bouwen zo'n beetje alles wijkt af van wat er te krijgen is. Binnenmaten van de ossen kop zijn boven 28,5 cm en mijn vork is aan de bovenzijde 32,5 cm breed.

Iemand nog gouden tips of moet er nu echt een andere vork in om het allemaal passend te krijgen?

Gr. Vod

• U.S. John

als je een FLH ossekop hebt heb je inderdaad een probleem,ik moest bij mijn electraglide de oren op de balhoofdplaten afslijpen evenals de vorkpootdoppen.Als je luchtvering hebt moet die zooi er zowiezo af.Verder zul je hier en daar aan de balhoofdplaten en binnenkant van de ossekophelften moeten slijpen.Ossekop van Roadking past volgens mij beter….

• Bugeater

Klopt alweer, JohnyBoy!

Een RK unit past wel (qua breedte), maar dat geneuzel met die luchtondersteuning in de voorpoten, blijf je houden. Ik heb bovenop de poten bij mij een paar luchtnippels ingelast. Volgens mij past een Indian unit (je weet wel; die met die ovale lamp erin) ook qua breedte, maar dan is'ie weer te kort aan de onderkant. Duzzzzz: meebieden maar!.

• Vod

Mannen,

Ben maar begonnen met het inslijpen van de ossenkop en de oren van de balhoofdplaten te verwijderen. Ziet er naar uit dat het met veel klooien toch past. Wil er eigenlijk ook niets anders op hebben dan deze mooie alu kop. Lucht veren heb ik geen last van.

Vod

• Vod

en…..past. pff Het mooie is dat ik door de stand van mijn vork geen mega gat heb tussen ossenkop en tank.

Was ff een stevig klusje maar het heeft zich geloond. Thanks voor jullie tips!

• deg1er

en waar ziin de fotos :D:D

• Vod

Als ik zo ver ben zal ik ze zeker posten. Probeer er nu achter te komen wat de functie is van de lichtmetale blokjes (relais?).

Dacht eerst dat het gewone relais waren maar heb geen idee hoe die dingen functioneren. Een spoel zit er niet in. Denk dat ik die dingen maar door normale relais ga vervangen.

Als iemand een ander idee heeft hoor ik het graag.

Gr. Vod