Violator Motorcycles ?? Custom builder

• david

Hey er zijn gevallen bekend die er voor meer dan € 200.000 zijn opgelicht door hofman.

Dan moet je niet gek kijken als je vriendin van de woningcooperatie een paar dagen verdwijnt naar roemenie todat hij die centjes terug betaald.

• Raoel

Hey Spikey,

Jij bent dus de built-off master geweest van Violator?

Ben jij dit of je ouwe baasje op de foto?

Raoel :)o

• dirk

he spikey even een vraagje ik kan een violator kopen staat op het net te koop met een 1600 cc blok het is een rode met 300 band .wat denk jij van die fietsen kan je er ook afstanden mee rijden of is het maar leuk voor een blokje om het is het type captor of sin een mooie fiets .ik hoor van je gr.dirk.

• steef

Hey Dirk,

Leuke motor, maar ook een leuke prijs.

Waarom niet zelf iets in elkaar zetten?

Voor dat geld kom je een heel eind en geheel naar eigen smaak.

Ik weet dat de Violator motoren niet altijd netjes zijn afgewerkt.

Heb zelf ook zoiets staan. Meer een Walz idee.

Die mag je voor dat geld ook hebben en is van 2007.

Mzzl en groetjes

• eigenbouw legend

Als we dan toch gaan adverteren…………

Ik heb nog een legend eigenbouw bj 2000 staan. Veel lange afstanden op gereden.

Voor de helft van de prijs van de Violator, kan je dus ook nog heel wat aanpassen….. ( € 12.500,–)

200 achterband dicht wiel evo 1340, in overleg een S&S blok tegen meerprijs in te bouwen.

Dyna 2000i

CV carb.

Dyna dubbele coils

Veel zwart gepoedercoat

Open 3.5 inch prim belt

Kick only

5 gallon tank

• arie

Hey spikey,

ik heb even een vraag, weet jij of die bonber jassies van piet de strijd hebben overleeft, laat het even weten svp

Vr Gr arie

• jetze

Heb nog zo'n jasje Arie, maat buffel en nooit gedragen.

Kun je gratis ophalen (in het noorden van dit land), mocht Dombo zo vriendelijk willen zijn (onze) adres gegevens uit te wisselen.

• Peets HD

mooi gebaar (tu)

• Konijn

Eind van het jaar vergaat de wereld dus dit is je kans om nog wat goeds te doen, haha.

• jetze

Hoi Arie, wil je dat jasje nog?

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.