Violator Motorcycles ?? Custom builder

• V-Rod Richard

Ik hoorde dat ook ja, ondergedoken ivm bedreigingen. Schijnt tegenwoordig in Vlissingen te werken, Piet is zelfs in elkaar geslagen, zijn er ramen ingegooid door boze klanten wat welliswaar niet zo vreemd is. Hij loog alles bij elkaar, man wat een puinhoop maakte die vent er van zeg en maar van alles blijven beloven tegenover mij en andere klanten. Die jongen Spike heeft groot gelijk. Die deed zijn best terwijl Piet er een potje van maakte met al zijn grootse plannen en ideeen. Ik zelf ben de trotse bezitter van een Custom V-Rod waar ik ontzettend tevreden mee ben. Stukje vakwerk geleverd door Spike Ik hoop ze nog eens te zien op een show. maar aan de andere kant… het zijn nu wel een soort collectors items geworden. zeker als Piet niet meer terugkomt met Violator motorcycles. En inderdaad Spike waarom begin je niet voor jezelf?

Groeten van V-Rodchard

• Peets HD

wat is het probleem ?? ik werk ook nog steeds 100 uur in de week en dat al meer als 15 jaar . leef nog steeds en niet gefrustreerd .

• U.S. John

vrouw en kinderen?

• Konijn

Die werken dan natuurlijk 200 uur in de week. :S

gr + wortel

• Peets HD

Nijn je weet wel , vrouw werkt ook mee voor 40 uur in de week , en salaris hahahaha laat me niet lachen , het is een roeping en als je rijk wil worden moet je wat anders gaan doen , je houd van je vak en je doet het of je houd niet van je vak en doe het niet . simpeler kan het niet .

• Wim

Vertel in gods naam niemand dat jij die rommel in elkaar heb gezet, want het leek helemaal nergens op. Ik heb het niet over het uiterlijk dat is smaak, maar technisch waren het levensgevaarlijke dingen, frames totaal scheef en krom, naloop die niet klopte, achter pulley die 2 cm naast de voor pulley liep, olietank in de achterbrug veel te klein, slecht laswerk met op plaatsen de plamuur 1 cm dik voor alles weg te moffelen, op plaatsen waar de bout gaten niet overeen kwamen was een dummy bout met kit er in geplakt, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Veel van de motoren zijn ook nooit in lelystad gekeurd, ze hebben gewoon een nummer van een andere motor er in gezet. Ze zouden gegarandeerd ook nooit door de keuring zijn gekomen. Het is een schande dat zo iemand zich custom builder noemt. Die boze klanten krijg je vanzelf als je voor zo een troep de hoofdprijs vraagt. Het is prima dat Violator niet meer bestaat, alleen jammer dat er zoveel mensen door gedupeerd zijn.

• Peets HD

amen, maar laten we het nu maar weer over harley,s hebben , daar is deze forem toch voor ?

• Gerry

haha

• shovel

zo zei het weg met die violaters only talk about real hadees

• U.S. John

“Bikersgroet van Spikey once a Violator always a Violator ~ Performance beyond the edge”

dat snap ik dan weer niet helemaal………..

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.