Violator Motorcycles ?? Custom builder

• spikey

Olla bikers B)

Ik ben Spikey, Degene die de bikes bouwde voor pietje hofman, 8 dagen in de week, 27 uur per dag.. meneer violator bedacht de vorm en ik bouwde de bikes af.. helaas kregen we ruzie waardoor ik stopte bij violator, pietje en violator gingen daarna hard bergafwaarts, erg jammer maar helaas.. je kan nu eenmaal niet elke maand met een pagina in de easyrider staan, ommenabij elke show een stand hebben en je enigste bouwer niet de tijd gunnen om een supervette bike af te bouwen zonder op een gegeven moment ruzie te krijgen met iedereen en failliet te gaan… RiP Violator motorcycles.. vele mooie momenten mee gemaakt in vele landen en plaatsen, zo vaak eerste en tweede geweest.. zelfs 1ste, 2de en derde tegelijk.. schitterend was dat.. Ik had zelfs een website violator on tour,. maar helaas meneer was jalours op mijn schitterende site die ik in mijn weinige vrijetijd gebouwd had en onderhield.. de opmerking die volgde was,. kan je beter in de bikes stoppen die energie. hahaha.. werkte al van ma tot ma.. was alleen met avondeten thuis en snachts een paar uur, als ik de nacht al niet op de zaak doorbracht.. met vreten van de mac of snachts de shoarmaboer.. 36 uur aan 1 stuk je eigen de tering werken voor het wcs in vegas om dan een dag of 2 vantevoren te horen krijgen dat je nie mee mag/kan.. 8 dagen aan 1 stuk werken om een sms te ontvangen dat het wel een pretpark lijkt als je dag 9 niet overwerkt.. hahaha tja buiten alle ellende die hij zich met klanten op zijn nek haalde moet je gewoon niet zo werken, dan duurt het niet lang alleer je zaak kapot gaat en je je moet schuilen en verstoppen voor allerlei boze klanten.. hoorde zelfs dattie onder gedoken zat in italie.. in een metaalfabriek.. denk ja dat is wel een plek voor hem, zo istie ook begonnen tenslotte voor die pa's machinefabriekje erfde en om zeep hielp :D

Anyways, was een gouwe tijd.. mooie fietsen gebouwd en veel geleerd.. Ode aan de Angels en aan alle andere bikers op de wereld… viva harley davidson

Bikersgroet van Spikey once a Violator always a Violator ~ Performance beyond the edge

• CrazyK

Beste Spikey,

Frustratie is toch wat ik hier een beetje proef. Wat wil je hier eigenlijk mee bereiken? Ben benieuwd of Pietje H. hier een reactie op heeft, zonder moddergooien overigens. Let wel, ik zeg niet dat je geen gelijk hebt ofzo, maar het komt zo ongenuanceerd over.

Veel succes trouwens in de toekomst met bouwen.

grtz.

• MissTaken

Yo Spikey,

Je schrijft het zelf al: mooie fietsen gebouwd en veel geleerd. Je schrijft ook dat jij degene bent die de bikes in elkaar heeft gezet. Dan heb je al erg veel kennis in huis om zelf een rijdend kunstwerk te maken.

Dat je bij Violator hebt gewerkt, mag in vette koeienletters op jouw CV worden vermeld; iets wat je in de publiciteit best mag gebruiken.

Je hebt persoonlijk ondervonden hoe het NIET moet: 7 dagen per week je het vinketer!ng werken voor de roem van een ander en er niet in mee mogen delen.

Zien hoe je werkgever kennelijk op veeeeel te grote voet leeft en/of van zijn bedrijfsmanagement een kleautezooi maakt.

Wat je intern in het bedrijf hebt meegemaakt is niet leuk, maar JIJ hebt ervan geleerd; Ik proef uit je verhaal dat je zelf zo niet met werknemers zou willen omgaan. Dat is een belangrijk punt voor de rest van je leven.

Waarom probeer je dan zelf niet met een bike op de markt te komen?

Ik weet best wel dat daar serieus geld mee gemoeid is, maar bouw er dan eerst 1.

De kennis die jij niet hebt, weet je vast wel samen met bekenden uit je Violator-tijd aan te vullen. Ik kan me niet voorstellen dat die bekenden daar afwijzend tegenover zouden staan.

Neem de tijd -die je bij Violator kennelijk niet was gegund- om de financiering van de onderdelen rond te krijgen, houd het totale kostenplaatje bij inclusief urenregistratie, ontwerpen, bijschaven, tunen, testen, laten keuren en zodra de bike af is de publiciteit zoeken!

Veel motordealers c.q. -bouwers zijn ooit in een achteraf schuurtje begonnen; zo ook de “Teutultjes” van OCC die een dagelijkse hangplek op Discovery-channel hebben gekregen.

Sterker nog; zo hebben de heren Harley en Davidson zelf destijds hun bedrijfje opgestart (…), toch?

Er is vast wel ergens een schuurtje waar je aan de slag zou kunnen met je ontwerpen.

Mocht je nog een gelikte naam voor je bedrijf nodig hebben dan ben ik zelfs nog gek genoeg om met je mee te willen denken.

Je kunt dan later niet tegen jezelf zeggen dat je het tenminste niet hebt geprobeerd!

Misschien een idee voor je?

Suc666 en greetz; Miss.

• CrazyK

MissTaken geeft goede raad, ga er wijs mee om.

succes.

• Peets HD

Ben je nou reclame aan het maken voor jezelf ? of probeer je je eigen te verontschuldigen . What ever , hier is dat forem niet voor bedoeld .

Je laat wel gelijk zien wat voor type je bent .

• Spikey

Miss bedankt voor je advies, De enigste reden dat ik hier wat schreef is omdat ik de verhalen uit de wereld wilde hebben omtrent Violator.. dat er tijdens het schrijven wat frustratie uit kwam,.. Heb er ook ontzettend veel gegeven en dan is het best frustrerend als de ander er een knoeiboel van maakt en niet wil luisteren naar anderen.. Ik denk overigens dat Pietje hier geen reactie op zal plaatsen, de laatste keer dat hij ergens op heeft gereageerd is in 2007…. Hoop dattie wel reageerd, zoek em al meer als een jaar maar de man is onvindbaar. Maarja.. je weet maar nooit. Wat betreft mijn eigen custombike bouwen.. wie weet komt dat nog wel es ja.. Tegenwoordig doe ik custom auto's, is weer es wat anders maar zeker net zo leuk..

Anyways,. bedankt voor de reacties.. Vriendelijke bikersgroet, Spikey

• shovel

>:D

• kraai

had je beter piet zelf kunnen laten doen hadden ze denk ik beter in elkaar gezeten

• cornolio

He Kraai

Ik heb je gemist in Wanssum afgelopen weekendX( had je geen zin

Groetjes van Cornolio

• Spike

Weet blijkbaar niet waar de klepel hangt, als ik dacht nog zeker 2 weken nodig te hebben om een perfecte bike af te leveren wilde hij naar een show ermee, trommelde wat mensen op, om em vervolgens in mekaar te laten raffelen,. kan jij je voorstellen dat ik op een gegeven moment niet meer wist wat wel of niet goed was of af was.. buiten het feit dat je zou zeggen dat als je 1 of 2 keer de fout heb gemaakt dat de belt tegen de olietank aan loopt ( om maar een voorbeeldje te noemen) dat je die fout niet meer maakt,.. of dat het blok niet meer past omdat je heb gebouwd zonder covers.. niet dus.. en ga zo maar door, maar evengoed was het allerminst mijn bedoeling modder te gaan gooien hier, dat er tijdens het schrijven wat frustratie uitkomt, allaa.. Ja inderdaad ben ik nog steeds erg gefrustreerd om de manier waarop het gegaan is met violator motorcycles,. maarja ik heb er dan ook gemiddeld 300 a 400 uur in de mnd in gestopt, dit tegen een luttel salaris,. puur uit liefde voor het vak en de bikes.. anyways, als je het echte verhaal zou kennen zouden jij en andere denk ik toch anders reageren, zo niet, so be it…evengoed,…Peace all

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.