met een wat ??
Sjezus. Graaf weer eens wat op zeg. En buiten het feit dat we het hier voornamelijk over Harley's of wat er op moet lijken zeuren kun je zelf wel verzinnen dat ze de hele fiets keuren. Veel geluk en ga nog maar eens heel goed nadenken voordat je eraan begint. Het feit dat je al hulp nodig hebt bij deze vraag geeft weinig vertrouwen in een goede afloop maar goed, ik vergis me ook vaker dan dat ik het goed heb.
ben ook belgisch en heb een mooi custom hardtail-sportster rolling frame op het oog… donorbike zoeken of motorblok met papieren, nummertje inslaan, het boeltje inschrijven en hop! zolang er geen motorfietskeuring is kan geen hond het weten!… rijdt nu al een tijd met een tot caféracer omgebouwde suzuki GS, daar is niks origineels meer aan maar geen hond die er naar kijkt! als natuurlijk de dag komt dat ze de motorfietsen laten keuren… dan zijn we eraan voor de moeite!! ofwel moet je een moto zoeken van (ik denk) voor 1969, dan waren er simpelweg geen papieren! inschrijvingsbewijs van de vorige eigenaar volstaat! kijk even op “www.wegcode.be” daar wordt je al een heel pak wijzer!! daar zie je ook de wetteksten, laatste updates, enz.. omtrent de wetgeving!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?