Als je denkt met gewoon een framenr van een bestaand frame in je bezit over te kloppen in je nieuwe
frame en daar bij de overheden succes mee te boeken heb je het goed mis. Zoiets noemen ze namelijk frauduleuze
praktijken rij nl zelf nu zo rond met als gevolg dat ik geen seconde gerust ben. Daar staat dan je droombike waar je
3 jaar mee bent bezig geweest en je durft er niet mee buiten komen omdat je denkt als je controle krijgt ze misschien
heel je droom aanslaan waar je niets meer van terug ziet. Heb trouwens op de bigtwin bikeshow met L&L gepraat
over een mogelijke oplossing voor mijn probleem maar waren weinig behulpzaam (zal niet genoeg meer opbrengen)
Mag het ze ni verwijten natuurlijk is mijn eigen schuld maar ja hoe doe je zoiets in een land als Belgie waar je van de ene
muur naar de andere loopt. Heb mij hier al zot op gepiekerd hoe dit in orde te krijgen. Is trouwens een chopper dus ze kunnen
er ni naast kijken. Heb al gedacht om nu van mijn oud frame balhoofd met stuk toptube en downtube af te zagen en dit over te
bouwen in mijn nieuwe frame , dan is het zogezegt een verbouwt frame (wat ook niet mag maar in Belgie mag niks) en heb je
toch geen nr overgeslagen wat niet uit te leggen is en direkt lijdt tot aanslagen van je motor denk ik en nog eens strafbaar is ook
Greetz