Ha die Paco.
Oke dan je hebt de nieuwe screaming eagle erop.
Ik hed ze al gehoord in amerika en was er niet van ondersteboven. ik heb ze ook gehoord met een aanpassing aan de dempers, maar dan moet je wel een aanpassing doen aan je software.
Er wordt trouwens een hoop boelshit verteld door de dealers.
de een zegt dit en de ander dat
wel of geen feul pack, dan is alleen de screaming E. van 750 euro goed, dan kan het ook met die van vance and hinse.
je hebt wel garantie en geen garantie, ik kon alles van vance and hinse erop laten zetten bij de dealer zonder problemen met de garantie. maarrrrrrrrr als ik het in de states kocht moest ik dubbele werkuren betalen en weg garantie voor dezelfde spullen.
wat een hoop gelul. ze zijn maar op een ding uit
!!!!!!!!
Jij doet zo weinig mogelijk aan je fiets zoalng je garantie hebt. daarna kan je ineens doen wat je wilt.
Ik koop nu mijn zaken in de states en bataal daar ongeveer 1/3 de van de prijs van hier. Ik ben het zat om die mooie showroom te blijven betalen.
geloof me voor al die dit leest er is niet 1 dealer in Nederland die hetzelfde vehaal heeft.
ze hebben tijdens een bijeenkomst van harley Benelux ingepepert gekregen dat ze niet meer mogen verkopen van screaming eagle of andere merken. tijdens de garantie periode. Ik heb ook stukken gelezen van de dir. uit de states dat ze een ander imago willen hebben, niet meer de harde motoren dat moet maar over zijn.
Ik zal net zo lang blijven spitten tot ik exact weet hoe de vork in de steel zit.
Ik ga trouwens zelf het een en ander plaatsen ik laat van me horen
groetjes