Hoi Sjaak
heb je nog iets gehoord van de rdw?
bij mij is hetzelfde verhaal
in afwachting van je reactie
mvg Ka
hoihoi
1 kenteken kwijt( frame voldoet niet meer aan de keuringstekening, en t rdw zegt nu dat t balhoofd aan n ander frame is gelast)
1 kenteken dubbelle wok, 1 x wielbasis, 1 x dikker blok( dat wist ik ) erin
wordt dus twee x bezwaarschrift en misschien rechtszaak, en echt t is geen 1 april grap
iemand misschien nog n goedkoop fxr - frame met kenteken in de aanbieding?
dit is ff de huidige stand van zaken op dit moment
hoi allemaal, heb een softail 1350 en mjn kenteken is ook ingenomen deel 1a dus niet meer rijden en niet te verkopen of in te ruilen. deze was van 2009 en had pas 2300 km gereden bellen met RDW en bezwaarschrift heeft nx uitgemaakt…rekeningen van blok en aandrijflijn aanwezig en nog zeggen ze daar.u kunt hem altijd nog als decoratie in de tuin zetten ….
mijn eigenbouwmotor is ook geweest.
ik wist dan wel 100% zeker dat alle nrs oke waren.
maar moet toch voor de herkeuring naar lelystad de 10e
ivm ander blok dan waar die mee gekeurd is.
ben hem dan maar helemaal fluisterstil aan het maken maar met een mikuni hsr is dat lastiger dan verwacht.
verder is er twijfel over de zijstandaard beveiliging wel of niet.
wat ik me wel afvraag als alles gedaan is identiteitskeuring en rdw herkeuring of we daar een bewijs van krijgen dat nu wel alles in orde is bevonden.
dit alles in combinatie met blok en bak nrs zodat we kunnen aantonen bij verkoop of inruil dat de desbetreffende motor echt eerlijk en gecontroleerd is.
gmc rp Schreef:
——————————————————-
> zijstandaardschakelaar is verplicht, ben vorige
> maand in lelystad geweest
>
> suc6
Bedankt.
gerealiseerd met een trek remlichtschakelaar van een oude skoda te halen bij de betere automaterialenzaak merk Hella
verbonden met de wit en de grijze draad en veer om het standaard.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?