indentiteitskeuring

• Kar

Hoi Sjaak

heb je nog iets gehoord van de rdw?

bij mij is hetzelfde verhaal

in afwachting van je reactie

mvg Ka

• Andrew

Ik zou er voorzichtig mee zijn. Ik heb ook een mooie HD te koop zien staan. Het frame bleek zelfbouw te zijn, blok is Evo 1350 en de bak kwam van een Shovel (4-bak). Locale HD-dealer wilde niet eens zelfbouw inruilen. Zegt genoeg dacht ik.

• k-streetfighter

hoihoi

1 kenteken kwijt( frame voldoet niet meer aan de keuringstekening, en t rdw zegt nu dat t balhoofd aan n ander frame is gelast)

1 kenteken dubbelle wok, 1 x wielbasis, 1 x dikker blok( dat wist ik ) erin

wordt dus twee x bezwaarschrift en misschien rechtszaak, en echt t is geen 1 april grap

iemand misschien nog n goedkoop fxr - frame met kenteken in de aanbieding?

dit is ff de huidige stand van zaken op dit moment

• joop

hoi allemaal, heb een softail 1350 en mjn kenteken is ook ingenomen deel 1a dus niet meer rijden en niet te verkopen of in te ruilen. deze was van 2009 en had pas 2300 km gereden bellen met RDW en bezwaarschrift heeft nx uitgemaakt…rekeningen van blok en aandrijflijn aanwezig en nog zeggen ze daar.u kunt hem altijd nog als decoratie in de tuin zetten ….

• tostie

ongelooflijk triest , wat was de reden van inname dan als je de aankoop bewijzen e.d. hebt ?

kan je er niet een andere drivetrain en blok inzetten ? is ook een hoop centen maar dan heb je wel je kenteken nog .

• tim

mijn eigenbouwmotor is ook geweest.

ik wist dan wel 100% zeker dat alle nrs oke waren.

maar moet toch voor de herkeuring naar lelystad de 10e

ivm ander blok dan waar die mee gekeurd is.

ben hem dan maar helemaal fluisterstil aan het maken maar met een mikuni hsr is dat lastiger dan verwacht.

verder is er twijfel over de zijstandaard beveiliging wel of niet.

wat ik me wel afvraag als alles gedaan is identiteitskeuring en rdw herkeuring of we daar een bewijs van krijgen dat nu wel alles in orde is bevonden.

dit alles in combinatie met blok en bak nrs zodat we kunnen aantonen bij verkoop of inruil dat de desbetreffende motor echt eerlijk en gecontroleerd is.

• gmc rp

zijstandaardschakelaar is verplicht, ben vorige maand in lelystad geweest

suc6

• Tim

gmc rp Schreef:

——————————————————-

> zijstandaardschakelaar is verplicht, ben vorige

> maand in lelystad geweest

>

> suc6

Bedankt.

gerealiseerd met een trek remlichtschakelaar van een oude skoda te halen bij de betere automaterialenzaak merk Hella

verbonden met de wit en de grijze draad en veer om het standaard.

• Rens

Nog nieuws/ontwikkelingen?

• Tim

Mijn motor is geweest en met 83DB er doorheen gekomen.

wok melding eraf gehaald.

verder keken ze wel naar knipperlichten, zijstandaard schakelaar, koplamp met stadslicht en reflector achter.

belangrijker was het geluid waar ze echt de tijd voor genomen hebben.

ik mag dus weer rijden gelukkig.