Hoi Ron,
Heb al een jethelm, de shoei s-20 (heb hem even opgezocht). Met de winddeflectors is het al een stuk beter. Als ik aan een nieuwe helm toe ben dan zal ik eens vergelijken.
Hi LP77, ( en geïnteresseerde ),
Ik heb ze geprobeerd, in alle standen, maar deden bij mij eigenlijk niets ?! Ben hierna het gaan proberen met bescherming om m'n val beugels, zoals de lower fairings, of de mud flappen.
Niets hielp tegen de klapperende wind om m'n kop. Ik kreeg, zeg maar het beeld recht vooruit kijkend, na een borrel erg te veel op.
Tot ik onder het rijden begon te voelen waar die klapper wind nu vandaan kwam, hand voor m'n waffel op muil hoogte, en ja weg geklapper en gewapper ?! K@# toch 'n ander lees hoger scherm nodig.
Mooi is anders zullen we maar zeggen, toch.
Na wat rond zoeken, ben ik op een WS ( Windsplitter van H-D gestuit 10 Inch ) ik had al reeds een Klock werks 6,5 op m'n Bagger zitten. deze er af en WS H-D d'r op …
Jaaha dat is een verschil, man 160op de snelweg en nog met twee vingers in de neus, kijk dat bedoelde ik ha ha…
Omdat ik de looks van de 4 of 6 Inch toch het mooist vindt, het volgende hierop bedacht. in de maatvoering van de 6" een donkerstickervel laten ploten in de vorm en maat, deze onderaan geplakt en voila, looks en eigenschappen perfect als combi. nu geheel happie, duurde ff maar nu dan ook geheel naar wens.
Het is echt geheel afhankelijk hoe lang je bent, of hoe je verhoudingen zijn, bij de één werkt een kort scherm, bij de ander een combi van scherm en deflectors, bij de ander alleen een hoger scherm.
Als de zon op het scherm valt kun je het zien, anders zie je niet eens het transparante deel, en zo ja dan lijkt het weer lager dan hij in werkelijkheid is.B)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?