nope zat in mijn verpakking echt geen losse o ring. Heb een complete set destijds gekocht met primaire pakking kast met alles erbij. Ik zal eens naar het shoppie rijden en vragen voor meer uitleg!
dank voor het meedenken Fatboy(tu)
wat fatboy bedoeld is ………….als de primary er af is kijk je tegen je pully en een grote moer , die haal je er af dan komt je pully los die aal je er ook af en dan kijk je tegen een seal en een specer , deze spacer trek je eruit en dan kijk je tegen je lager .Om de uitgaande as zit een soort 4 kante o ring als ik het zo even mag zeggen , als je naar de spacer kijkt die je in je hand hebt zie je ook een schuin kantje zitten deze valt om de Oring .
ff beetje schrijf fouten veranderd
en gemaakt () tenminste… hopelijk. Bleek de keerring te zijn van de as schakelpook. Is dus de hele tijd transmissie olie geweest en geen primarij olie. Die keerring zit dus achter de primaire kast . Mocht iemand dit lezen en ook een lek denken te hebben achter de primair, even met het handje achter de schakelstang / as. Ik had direct een vieze hand . Even zoeken op internet leverde trouwens direct veel hits op. Schijnt een bekende kwaal te zijn bij twincam tot 2006..
enfin
solved. En nu rijden!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?