lek primary kast

• brt

nope zat in mijn verpakking echt geen losse o ring. Heb een complete set destijds gekocht met primaire pakking kast met alles erbij. Ik zal eens naar het shoppie rijden en vragen voor meer uitleg!

dank voor het meedenken Fatboy(tu)

• Fatboy

En nog voor de duidelijkheid; ik heb het over de keerring ACHTER de transmission pulley.. Die willen nog wel eens lekken.

Laat ff weten hoe het afloopt….

• Konijn

Ben net ontslagen uit het ziekenhuis. Bedankt. (:P)

• gert.61

hoezo had je het geproeft die 2 soorten olie hahahaahahahah.

geintje nijn niks ernstig hoop ik .

GRTZ Gert.61:)o

Anders beterschap.

• Konijn

Was grapje Gertje. Nijn is wel gek maar niet zó gek.

• Peets HD

wat fatboy bedoeld is ………….als de primary er af is kijk je tegen je pully en een grote moer , die haal je er af dan komt je pully los die aal je er ook af en dan kijk je tegen een seal en een specer , deze spacer trek je eruit en dan kijk je tegen je lager .Om de uitgaande as zit een soort 4 kante o ring als ik het zo even mag zeggen , als je naar de spacer kijkt die je in je hand hebt zie je ook een schuin kantje zitten deze valt om de Oring .

ff beetje schrijf fouten veranderd

• brt

Nu snap ik het helemaal ! Peets helder verhaal. Inmiddels ook weer wat km gereden en geen olie te vinden. Kan valse hoop zijn, maar ik wacht ff tot het betere weer en meer kilometers gereden.

• brt

en gemaakt (:P) tenminste… hopelijk. Bleek de keerring te zijn van de as schakelpook. Is dus de hele tijd transmissie olie geweest en geen primarij olie. Die keerring zit dus achter de primaire kast . Mocht iemand dit lezen en ook een lek denken te hebben achter de primair, even met het handje achter de schakelstang / as. Ik had direct een vieze hand :( . Even zoeken op internet leverde trouwens direct veel hits op. Schijnt een bekende kwaal te zijn bij twincam tot 2006..

enfin

solved. En nu rijden!