lek primary kast

• Konijn

Stom idee misschien, maar als je 1 van de 2 leeg maakt en een nachtje wacht weet je misschien meer. Geen lekkage dan weet je welke olie er lekt en wel lekkage weet je het ook. (:P)

• gert.61

kan ook zijn dat je die smaken niet kent inderdaad ja dan is konijn zijn idee nog zo gek niet hahahahaah zeker als je jong bent ben je niet op gegroeit met levertraan en bakkeliet..

Grtz gert.61(tu)

• brt

:D

• Fatboy

Ik ken iemand die had de keerring op de versn bak vervangen en had toen niet de Oring vervangen die om de uitgaande as uit de vers bak zit….. Die bleef dus ook druppelen…..

• sjors

Peets HD Schreef:

——————————————————-

> proefen , niks loos , prikast olie smaakt naar

> levertraan en bak olie naar bakkeliet B)-

doe mij maar een glaasje versnellingsbak olie dan ,……die prikast-olie begint me de letzte tijd wat tegen te staan …

:D

• brt

Fatboy Schreef:

——————————————————-

> Ik ken iemand die had de keerring op de versn bak

> vervangen en had toen niet de Oring vervangen die

> om de uitgaande as uit de vers bak zit….. Die

> bleef dus ook druppelen…..

Ik kan geen o ring vinden.. :S heb er ook ff het werkplaatshandboek op na geslagen en daar wordt ook niet gesvhreven over een o ring.

• Fatboy

De keerring om de uitgaande as van de versn bak, gaat gepaard met een O ring om dezelfde as. Ik ben hem een keer vergeten te wisselen, en toen lekte hij nog meer dan voorheen.

Btw: de O ring zit toch met de keerring verpakt ??????????

• brt

Nope.. kan echt geen o ring vinden. Hebben we het wel over dezelfde fiets ? Twin cam 2004 ?

• Fatboy

Ja….

Ik heb zo'n setje nog liggen in de verpakking Ik kan er een foto van maken. Is echt een keering met een 0-ring erachter.

• Peets HD

ja ik vroeg me eigen eigelijk af hoeveel mensen zijn gaan proefen na die stomme opmerking van mij , maar ik weet zeker dat ze het niet durfen te zeggen hahahaha