Rijden in Duitsland

• kraai

eerst pikte ze je fiets nu je uitlaten

• Konijn

Mee eens Missy. Ik ben naar de SR geweest en heb geheel onnodig mijn fluisterpijpjes er onder geplakt. Maar waar mijn maat helemaal zenuwachtig werd bij een groene pet ( en daar waren er gelukkig niet zoveel van) gaf ik een beetje gas bij. Kost mij veel te veel geld en ellende voor die paar dagen.

• Edgar

Hi Miss Taken, nou ik denk wel dat je me overtuigd hebt…de originals komen weer tevoorschijn en gaan er voor dat uitje maar weer even onder.

Dan heb je er een lekker soundje onder en dan plannen ze Duitsland….het is natuurlijk geweldig rijden daar, maar geen zin om de V&H daar te verliezen want daar komt het eigenlijk gewoon op neer.

Dan maar in de “silenced mode” kom ik er ook wel.

Nog bedankt voor die extra handvaten..;)..komt misschien nog wel van pas!!

Groet Edgar.

• rein dyna low

hoi edgar

ik woon 5 km van de grens en rijd al 30 jaar met niet orginele uitlaten en nog nooit problemen gehad, maar je moet ze niet uitdagen als je ze ziet… ff het gas eraf. maar het risico bestaat als je in een fuik loopt, hetzelfde is als je naar de tt in assen gaat,dan ben je ook aan de beurt.. conclusie… ga lkkr op rondrit door duitsland en geniet ervan…. grt rein uut twente

• hans01

Verschillende keren met open longshots door Duitsland gereden, nooit problemen gehad. Als je inderdaad maar normaal doet, niet als een dwaas aan het gas gaan lurken en zo.

@ Electraglide_jos: EPA is toch een USA keurings eis? Is hier in Europa dan geen issue volgens mij? But who am I? :-)

• electra_glidejos

Precies. Maar je word er zo moe van om de heren ambtenaren dat aan het verstand te brengen.

Kunt alleen maar bezwaar maken tegen het verbaal.

Ga je tegen ze in, dan is de kans groot dat ze je laten staan en geen meter meer mag rijden.