Wat is er krom ?

• brt

flhs88 Schreef:

——————————————————-

> misschien kun je even een foto plaatsen

die vraag had ik al verwacht maar het is erg moeilijk om dit te fotograferen. Ik heb wel een link toegevoegd met een afbeelding van de triple tree. Op deze afbeelding zie duidelijk aan de zijnkant de bevestigingsgaten waar het windscherm op wordt geplaatst. Op de bovenplaat ook duidelijk de gaten voor de riser / stuur. Wellicht dat dit verhelder waarom ik het niet meer snap. Het is 1 onderdeel waar niks in uit te lijnen valt. En toch staat het scheef :S

Triple tree

• flhs88

hoi brt, wat ik eigenlijk bedoelde was een foto van de exacte plek waar je de scheeftstand hebt geconstateerd. als je ziet dat de bouten niet exact dezelfde afstand hebben dan vermoed ik dat de motor een keer omgevallen is of anders een tik via het stuur gekregen heeft. vanachter de pc is dat lastig te bepalen. ik zou het voorste deel demonteren, de afstanden opmeten en die vergelijken met de originele maten.uit het werkplaatshandboek

als je geen werlkplaatshandboek hebt, kijk dan even bij deze link of het handboek voor jouw motor erbij staat, dan kun je dat gratis downloaden

http://www.harley-heaven.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=3472

grtz

hein

• brtkok@hotmail.com

goede weblink Hein, Dat ga ik eens rustig bekijken. Thanks for tips.

• brt

Opgelost:D na heel wat meetwerk moest het 1 van de balhoofdplaten zijn. Setje gescoord, en gemonteerd, jawel alles is recht nu.

• Saks

gefeliciteerd! top dat je de oplossing nog even post.