heren en dame, hopelijk kan ik hier terecht voor de oplossing van mijn probleem. Ik rij een road king uit 2004. Probleem omschrijving is heel simpel. Mijn windscherm staat scheef t.o.v mijn stuur en rest van motor. Bespaar me de reacties van “loos het scherm” “echt mannen rijden zonder ”enz enz. Ik vind het prettig rijden.
scherm heeft altijd al scheef gestaan maar nadat de motor als was in de handjes begon te voelen na aanschaf viel me dit pas op. Ik had altijd al het gevoel dat er iets scheef was. Bocht rechtsom gaat lekkerder als links. Iets klopte er niet. Motor spoort wel goed. Handjes los en geen enkele afwijking. Uiteindelijk de complete voorkant los gehad en wat bleek… de bout waarmee je de riser vastzet op de triple tree was krom. Motor heeft dus een tik gehad…bout vervangen , alles volgens het boekje aangedraaid en ook de voorpoten op kromheid gecontroleerd, triple tree geschecked etc etc. Maar na complete montage staat het windscherm nog steeds scheef. Ook de ossenkop lijkt iets scheef te staan. De draadeinden waar de ossenkop en ook het windscherm op geplaatst worden lijken recht te staan
En nu zijn mijn ideeën op…
Who knows?