Motorkeuring

• sjors

precies ! , Ben :)-D

• Albert B

en zijspannen……….

• bert

Och, och, och, Al die Harley die dadelijk de weg niet meer op mogen omdat er niet-originele onderdelen op zitten…

En die dan ook allemaal onverkoopbaar worden.

En dat je je ook helemaal niet kan onttrekken aan die rotkeuring omdat je gewoon automatisch een boete opgelegd krijgt bij uitblijven van APK afmelding.

Was de crisis nog niet groot genoeg volgens de EU-despoten?

• Bert

En dan over enkelen jaren:

“Opa, wat is custom?”

"Nou jongen, :)o dat is nog van voor die tijd dat een EU-regelmeneer had bedacht dat je alleen nog maar mocht rijden op motorfietsen in de staat zoals ze de fabriek verlaten hebben."

“Ohhh, mocht je vroeger dan iets veranderen aan je motor???” :(

• ruud

Bert en Sjors, 75% van ons bruto nationaal product verdienen wij (Nederland) in het buitenland, en jullie willen met je pvv een muur om Nederland bouwen, lekker handig. Nederland is een handels natie, en Nederland is een van de grootste winners in dit hele euro verhaal. Maar om dat Sjors en Bert bang zijn voor een keuring moet er een grote muur om Nederland, schept wel weer extra banen voor metselaars, dat wel weer.(td)

Groet Ruud

ps ik ga er van uit dat jullie weten wat het bruto nationaal product is?

• sjors

dat was vóór die euro-munt en éénwording helemaal niet anders .

Misschien dat ‘t voor ’t transito-verkeer wat vervelender wordt met ouwe stijl documenten wbt invoer/uitvoer.

Het heeft voor de gewone jongen volgens mij geen betekenis ,….nog steeds betalen wij volop BPM op onze motors en auto's , terwijl dát juist weer iets is dat Brussel NIET wil ,…..maar Nederland zo wil houden omdat ‘t zo lekker veel centjes ( 3,5 miljard ) in de schatkist brengt. ( Hoe hypocriet kan ’t wezen met die krenten-uit-de-pap-haal-mentaliteit )

Ik heb geen verstand van economie , en ben eigenlijk maar gewoon een elektronica-monteurtje.

maar een natuurkundig proefje uit m'n vroegere schooltijd , “de wet van communicerende vaten ” liet dit zien :

Een kolom water van 1 meter hoogte ,….verbonden met een slang-met-kraan met 30 cm water….,

…dan de kraan open ,…en beide kolommen middelen zich uit op 65 cm .

Zo zie ik dat economisch ook tussen alle lidstaten onderling .

Bovendien dit : Vreten ze in Zwitserland dan broodpap en oud brood met schuifkaas ?

• Ben

Dat is een manipulatieve weergave van de werkelijkheid. Zo een van het niveau als een paar jaar geleden: Als we niet voor de Europese Grondwet stemmen, wordt het oorlog in geheel Europa. Ik wet dat jij toendertijd jezelf op zo’n manier hebt laten overtuigen en vervolgens op trillende benen naar het stemhokje bent gerend om je fiat te geven.

Het noemen van baten en tegelijkertijd stekeblind zijn voor de kosten is in mijn ogen manipulatief.

We moeten dus niet gaan doen alsof we vóór 2002 geen handel hadden met de rest van Europa en dat we toen straatarm waren.

En zoals Sjors ook al zei, kijk eens naar Zwitserland en Noorwegen. Die landen hebben een bloeiende economie. Staan er beter voor dan welke EU lidstaat dan ook.

Je kan je economisch verbinden met Europa, zoals Zwitserland via de EVA of zoals Noorwegen via de EER, en dus de economische voordelen van de handel behouden en tegelijkertijd de baas over je eigen regels blijven (zoals in ons geval een motorkeuring; ja of nee) .

De ellende van de EU is namelijk dat het ons steeds meer regels opdringt. Over dingen waar wij zelf niks meer over te zeggen hebben. Regeltjes waar wij zelf als parlement , en dus land, helemaal niks voor voelen, worden ons dan gewoon opgedrongen.

Zoals nu; dus als HEEL NL nou helemaal NIKS ziet in een motorkeuring en de toegevoegde waarde daarvan, dan zullen de Brusselse despoten gewoon toch zeggen:

‘’Niks mee te maken, het gaat ook in uw land gelden”.

Dat moet je toch niet willen?

• sjors

een nuchtere jongen op een HaDe stemt dus netjes op die PeVeVe

• Ben

Sjors: :)-D

• donny

Hey Ruud,

Je moet niet zo'n onzin vertellen.

Daarbij vind ik het erg denigrerend om te veronderstellen, dat iemand, die PVV stemt niet weet, wat

bruto nationaal product is.

Het heeft in ieder geval niets met een muur te maken.

donny

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.