Ik ben tegen de APK voor motoren.
MAAR…..
Tegen de PVV zeg ik toch echt NEE !!!!!
:X
Yup Schreef:
——————————————————-
> Nog 1 erbij …
> http://www.mag-nl.org/cms/index.php?mact=News,cnt
> nt01,detail,0&cntnt01articleid=100&cntnt01returnid
> =15
En nog 1 dan maar.
Met name om de rake reacties eronder…
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Europese-Unie/343980/Brussel-wil-APKkeuringen-voor-motoren-en-scooters.htm
die europesche-éénwording en de EURO hebben ons niks anders dan ellende opgeleverd .
onder Balkende en Gerrit Zalm ( met z'n gluiperige harses ) hebben we 't allemaal lekker door onze strot laten persen.
De inflatie-cijfers werden elk jaar gewoon opgepoetst en versierd en gecamoufleerd naar buiten gebracht, terwijl jan-met-de-pet bij de kassa in de supermarkt, geschrokken , een heel ander rekensommetje maakte.
Inmiddels betaal je nu omgerekend 1 GULDEN voor 1 plakkie ham , ….en niet zelden 5,5 GULDEN voor 1 lullig glassie bier.
De kale huur van je 70-er jaren kut-flatje is nu omgerekend minimaal 1210 GULDEN per maand.
De mogelijkheid om in een sociale huurwoning te kunnen komen ( of gewoon te kunnen VERHUIZEN ) ligt op een maximale inkomensgrens van 34000 euro bruto (oid ) ,…waardoor de gewone hollandse jongen met een gewoon baantje 't lazerus kan krijgen , en sociale woningbouw vergeven wordt aan oa diegenen die we in nederland als inwoners van buitenaf kado kregen/krijgen .
…lekker door Brussel door onze strot geperst. !
,,,,,nou de motortjes weer plagen ,…….wat resulteerd in mensen die straks afhaken , omrede van wetgevingen die eerst verzonnen worden , daarna worden opgelegd ,….en daarna streng nageleefd dienen te worden .
misschien dat de bovag-en-z'n-leden nog denken een paar penningen rijker te kunnen worden ,….maar dan hebben ze 't mis ,….voor een hoop HD-jongens is de rek er al danig uit ,….en dealers merken dat dus ook .
Denk je nu : “ach ,…wat kan mij die Jan-met-de-Pet nou verrotten ” ,….dan heb je het mis ,…d'r is nu een tijd aangebroken met een “euro-economie” waarbij NIET alleen “Jan” z'n jas van de kapstok mag halen ,….maar de stropdassen van kantoor ook aan beurt zijn.
Dus gewoon PVV stemmen !
Ben absoluut tegen die motor APK en snap dat mensen er woest van worden.
Maar dat staat helemaal los van het feit dat het Harley forum een slecht gefundeerd stem advies forum zou moeten worden.
Ik lees hierboven al in drie posts “Stem PVV” en daar word ik pas kotsmisselijk van. Stem lekker PVV mensen, wanneer je denkt dat je daarmee de wereld (oh nee Nederland, want we kijken niet verder dan ons eigen landje) redt, maar kunnen we die politieke discussies niet op een ander forum plaatsen ipv op een Harley forum?
Van mij mag hier op deze manier een slotje op.
in 't leven zit alles en alles aan elkaar gekoppeld .
het één is het gevolg van het ander ….
dat maakt per-ongeluk een onderwerp/probleem wel 'ns “breed”
Twee paracetamolletjes innemen en een koud washandje op je voorhoofd doet je misselijke gevoel wel afnemen .
Voorlopig heb ik me gal al gespuwd ( dat lucht soms op )
Wat motorkeuring met de PVV te maken heeft blijft me onduidelijk, en het verwijt van monddood maken snap ik ook niet. Ben ik waarschijnlijk te dom voor om te snappen.
Maar goed, ik heb mijn punt gemaakt met mijn oproep dit een Harley forum te laten zijn en geen politiek forum, dus ga hier verder niet op in omdat ik me dan zelf ook schuldig ga maken aan een politieke discussie waar ik op dit forum verre van wil blijven.
Dus doe wat jullie niet laten kunnen, en dan zien we wel wat de toekomst ons brengt. Van de ene kant ook wel weer schattig om te zien dat er mensen zijn die denken dat een politieke partij al hun problemen op zal gaan lossen. Ik help het je hopen
Dan zal ik je een hint geven:
Europa
(of te wel: EUSSR)
En dat mensen hun heil zoeken bij standpunten die hun problemen zouden verkleinen i.p.v. die die ze zouden vergroten, dat mag toch vanzelfsprekend worden geacht.
Zoals gezegd is de relevante factor hier Europa. Want zo komt ook de hier besproken motorkeuring uit de koker van de Brusselse regeltjes bedenkers. En nou zijn dat in de regel, regeltjes waar je niet beter van wordt. En nu willen die regeltjesbedenkers hun rare regeltjes ook nog eens opleggen aan alle EU lidstaten en daarmee de nationale soevereiniteit overrulen.
Dat noemt men ook wel de overdracht van nationale soevereiniteit aan Europa.
En laat dat nou net zijn waar de PVV , bijna als enige, zo tegen te hoop loopt.
Hopelijk is nu ook voor jou het cirkeltje rond.
Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?