Hi Rulez;
Wijze woorden van je ( …
->oorspronkelijk bericht begrijpt niet iedereen (gni… )
Hi Leblon:
Het onderwerp lengte berijder + wel of geen sportster is op dit prikbord al vaker aan de orde geweest.
Ik geloof er nog steeds in dat je naar je eigen lichaamsbouw moet kijken; met 1,68 meter ben ik een niet groot vrouwtje en vul een sportster prima op.
Ik blijf daarom (na lang beraad in Huize Miss) het toch bij een Sportster houden. ->Deze zomer neem ik afscheid van mijn oranje mechanische vriend; de xl883r maakt plaats voor een soewarte xl1200 roadster.
Zelf blijf ik er bij dat als je langer bent dan ik, je toch serieus moet kijken of je niet -bij wijze van spreken dan- met je knieen naast je oren komt te zitten. ->Op langere ritten kun je misschien toch last van je rug krijgen.
Als het om de Sportster als model gaat; volgens mij is de motor an sich zwaar onderschat / ondergewaardeerd -wat echt volkomen onterecht is. Ik sluit me aan bij Rulez, die stelt dat dit te wijten kan zijn aan compensatiedrang van bepaalde mannen…. (gni…)
PS: € 4500,- is nog redelijk wat geld voor een motor waar nog eea aan werk aan zit; Voor wat meer geld rijd je wellicht een jonger en beter onderhouden exemplaar?
Suc6 met je beslissing.
tja wat prijs kwaliteit is, moet je zelf bekijken.
km stand zegt ook niet altijd alles, teller kan gewisseld zijn, rijstyl is ook van belang.
verder idd goed rondkijken wat je ideen, verbeteringen en onderhoud gaan kosten.
wellicht kun je idd voor dat geld een jonger model vinden, eventueel kun je naar de dyna serie kijken, net een model groter maar toch sportief en toch redelijk compact.
en wat betreft compensatie van grote motoren….geldt ook niet voor iedereen…heb mijn oog op een 77 electra glide laten vallen…iets wat een maatje groter is maar hetzelfde bouwjaar als mij heeft ;-)
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?