Uitlaat vervangen

• Suicide

Het gaat me niet eens om het geluid, ik vind drag-pipes gewoon strak staan vandaar.

De motor loopt voor de rest goed, dus ga ik me maar niet al te veel op de hals halen…

Dan vervang ik maar gewoon de end caps, er zit nu “tapered slash cut” op maar dan vind ik persoonlijk “slash cut” mooier.

Maar een deukje uit de uitlaat halen is dus mogelijk? Dacht altijd dat dat een probleem was met het chroom?

Zal zo dadelijk gelijk eens gaan informeren…

• ruud

hallo forem lezers……ik heb n harley fxdwg van 2013…..daar ga ik n vance & hines uitlaat onder zetten…mijn vraag is aan jullie……..wat gebeurd er met die klep die in de orginele uitlaat zit??? komt deze te vervallen?…..word de kabel afgekoppeld waar deze mee word bediend??

wie weet het.

mvg ruud.

• Ad

Dag allemaal,

Volgens mij allemaal flauwekul of geld deuntjes. Heb m'n touring met rinehard's ook laten afstellen en wanneer zij dat doen dan komt er een lange pen met sensor van zeker een meter lengte achter in de uitlaat of ze schuiven de demper naar achteren en zetten er dan een blokje tussen met sensor. Vervolgens wordt die dan op de bank afgesteld.

Dus met andere woorden schakelen mijn inziens de uitlaten bij het afstellen uit, of zie ik dat verkeerd???

• Marcel

Ad Schreef:

——————————————————-

> Dag allemaal,

>

> Volgens mij allemaal flauwekul of geld deuntjes.

> Heb m'n touring met rinehard's ook laten afstellen

> en wanneer zij dat doen dan komt er een lange pen

> met sensor van zeker een meter lengte achter in de

> uitlaat of ze schuiven de demper naar achteren en

> zetten er dan een blokje tussen met sensor.

> Vervolgens wordt die dan op de bank afgesteld.

> Dus met andere woorden schakelen mijn inziens de

> uitlaten bij het afstellen uit, of zie ik dat

> verkeerd???

Ja dat zie je verkeerd.

de sniffer moet zo ver naar voren om een zuivere meting te doen,

uitlaat is een systeem met alle andere componenten, je meet niet de demper

maar het resultaat van het complete systeem

• ad

Dag Marcel, begrijp het niet helemaal hoor,misschien nog wel wanneer je van een originele uitlaat naar een open uitlaat gaat,maar van een open uitlaat naar een andere open uitlaat moeten toch de zelfde waarden hebben??

• Marcel

ad Schreef:

——————————————————-

> Dag Marcel, begrijp het niet helemaal

> hoor,misschien nog wel wanneer je van een

> originele uitlaat naar een open uitlaat gaat,maar

> van een open uitlaat naar een andere open uitlaat

> moeten toch de zelfde waarden hebben??

Nee, lengte kan anders zijn, diameter binnendemper kan anders zijn, vorm van de binnendemper kan anders zijn

dit alles verandert de pulswerking van het uitlaatSYSTEEM en daardoor de benodigde mengselverhouding .