http://www.harley-davidson-hangout.com/
probeer dit forum eens
Hallo Ben,
Misschien ligt het aan mij, maar jouw reactie op Rulez' vraag komt bij mij nu niet direct over alsof
het sarcastisch bedoeld is.
Misschien kun de volgende keer iets duidelijker zijn, daar heeft Rulez ook meer aan.
Ik ben in ieder geval wel blij, dat jij ook van mening bent, dat een grote nep is.
De mensen, die blijkbaar toch gevoelig voor “speciale aanbiedingen” hebben hopelijk weer wat wijsheid
opgedaan.
greetz donny
heren en dames met welgemeende, grappige, corrigerende, onderwijzende, meelevende, sarcastische en totaal zinloze posts,
sinds mijn laatste email over bezoeken in engeland heb ik niets meer vernomen.
verder heb ik geen actie meer ondernomen.
feit bleef dat je een leuke motor voor een aardig bedrag kan aanschaffen, en ik in mijn geval eerst alle wegen wou onderzoeken terwijl ik meer info over de motor bij de verkoper wou achterhalen.
zodra iemand daadwerkelijk op zo een manier een motor kan aanschaffen denken veel mensen “damn wat een geluk, hoop dat ook eens mee te maken”
bedankt voor alle info over deze illegale site en verkooptechnieken.
en ondertussen zoek ik gewoon verder naar een leuke electra glide van jaren 70….
maandje terug op een door te koop staande fiets kreeg ik na een eerste vraag over prijs en staat volgend stukje proza terug:
Bedankt voor uw antwoord, ik ben ok met de aandoening, en ik ga
akkoord met de prijs, Stuur de foto's van de motor Am die de betaling
door middel van veilige en realiable betekent, Paypal betaling
serivce, als je niet een paypal-account zal ik u adviseren om te
registreren voor een paypal account op {} www.paypal.com zijn zeer
eenvoudig, veilig en snel zo snel als je weer terug naar mij met de
paypal betaling :<><> Paypal e-mailaccount, volledige naam, adres en
telefoon numbe, Total kosten van het item.
Ik zal mijn rederij (pick-up agent) neem dan contact op voor het
oppakken van de motor van uw huis na het maken van de betaling.
bedankt
Het gebeurt dus kennelijk ook andersom dat ze je er in proberen te luizen. antwoord was echter kort Sorry my friend cash only and no sales outside Holland. daarna niet meer vernomen van meneer August Simon of Simon August.
Blijkt een groot bedrijf te zijn, verkoopt ook al caravans, campers en auto's, allemaal met nederlands kenteken in engeland.
http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1315858292/0
Vind het heel knap dat je eerst iets naar engeland rijd en vervolgens spot goedkoop verkoopt.
grtn bigdeal
Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?