motor uit engeland via glen-trans - ervaring iemand?

• Sjef Embregts

Hoi,

mijn laatste baas haalt voor Nederlandse handelaren regelmatig jong gebruikte Harley's op bij dealers en veilingbedrijven in de U.K.

Als je de prijzen hoort verschiet je soms, daar kun je hier net een tweedehands Sportster voor kopen en daar een dikke fiets.

Gewoon bij Engelse dealers op hun site kijken en contact opnemen en met aanhanger of busje zelf op gaan halen.

groeten, D'n Sjef.

• Konijn

Ik ga er van uit dat dit een grap is. Je bent de transportkosten gewoon kwijt want zoals de rest al zegt; pure oplichting.

• gekkehenkie

vergassen die negerianen allemaal bestaan geen goeje geeen slotje er op dombo

• boogi51

Vergeet het maar, alles gelogen !

Je bent je geld kweit dat is zeker!

Gr. boogi51

• donny

Hey Ben,

Ben jij nu zo naief of doe je maar alsof ?

Volgens mij gaan de gebeurtenissen in de wereld aan jou voorbij of niet ?

Je krijgt de motor niet eens om uit te proberen.

greetz donny

• sjaakie

moge begin hier maar niet aan het zal wel de zoveelste nigeeriaanse club zijn die jou zuurverdiende centjes aftroggelen wat je wel kan doen is adres opvragen en een weekend engeland boeken dan wordt het vast een ander verhaal succes sjaakie

• e.schaft4@chello.nl

onder welke steen heb je de afgelopen 20 jaar gelegen ?

• Ben

donny Schreef:

——————————————————-

> Hey Ben,

>

> Ben jij nu zo naief of doe je maar alsof ?

> Volgens mij gaan de gebeurtenissen in de wereld

> aan jou voorbij of niet ?

> Je krijgt de motor niet eens om uit te proberen.

>

> greetz donny

Misschien moet je degene die werkelijk op dit ‘bod ’wilde ingaan maar zo aanspreken.

En niet degene die er iets sarcastisch over post:

EERST betalen en dan denken dat je 'm EERST mag uitproberen?

(en dat uit het buitenland anoniem (zonder persoonlijk contact) en voor een prijs die te mooi is om waar te zijn)

Tsja, hoe dom/naief kun je zijn?

• sjors

jongens, …niet mekaar afzeiken , …nergens voor nodig…

Dat wat die uitgenaste nigeriaanse klootzakken vanuit hun flatje in de bijlmer flikken, is nu gelukkig bij de meesten van ons wel bekend, maar ik kan me best voorstellen dat als je zo'n fake-site voor je neus krijgt , vooraf gegaan met gluiperige correspondentie in het engels , dat nog steeds een aantal mensen daarin zullen trappen.

• Peets HD

ik had je slimmer ingeschat rulez , bent toch een vaste prikker hier of ben ik met een ander in de war .

Nee rulez dit is geen optie .

Dit topic is gesloten, er kunnen geen reacties meer worden geplaatst.