Stoere fluoriserende hesjes

• sjors

ik ben 't totaal niet met Jetze eens ……

ik vind die mongolige contrôle-zucht van de overheid de spuigaten uitlopen ….

Het is juist wat iemand hier aanhaalde ,….moet je kijken wat de norm in Polen is ,…je ziet hier vrachtwagentjes met een overstek achter de achteras , …..niet normaal meer zeg ,….door zware belading helemaal doorgezakt ,….en dan die lullige aanhangers : Monsterlijk grote laadruimte op een lullig asje die eerder thuishoort onder een caravan oid.

Kom maar eens met keiharde cijfers over ongelukken/doden die te maken hebben met een vertimmerde HD ,

( hoe twijfelachtig de constructie er ook uitziet ) ,…DIE ZIJN ER NAMELIJK NIET ! ( ook niet eens van de ons opgedrongen APK voor personen-auto's ! )

Het hoofddoel is namelijk om je poen uit je zakken te ontfutselen .

( kom niet aan met : “Ik ken een buurman met gladde banden etc ,…” Voorheen werd je gewoon streng gecontroleerd door de rijkspolitie ,…die hadden gewoon een super-speurneus voor het schroot op de weg .

Er is namelijk 1 ding wat als motorrijder in toom houdt : Je eigen veiligheid t.a.v. je kwetsbaarheid op 2 wieltjes.

Zéér weinig mensen zullen russische roulette gaan spelen op hun eigen 2 wieltjes

• mzzl

ik vind het niet uitzien zo'n hesje, daarom trek ik mijn leren jas er maar overaan!!!

• sjors

en dan nog dit :

als straks :

je stuurtje te breed is …

je skull-lampie geen keurmerkje heeft

je nummerbordje aan 1 kantje gezeik oplevert

je achterbandje te dik is

je spatbordje ontbreekt of te kort …

het aantal cc's klopt niet meer

beetje teveel kabaal etc…,…

……dan is 't gewoon OVER voor de meeste HD-rijders ( en de toeleveringsbedrijven , aftermarket bedrijven , dealers en

harley-workshops met zich meesleurend )

Ik word 'r zo langzamerhand gewoon misselijk van

• wyb

met die hesjes weet je nooit of het een wout is of niet(td)

• Konijn

Oerwout of regenwout ??:D

• wyb

wat dacht je van motorsmeris

• Konijn

Ik denk dat ik dat wel begreep maar toch bedankt voor de uitleg.

• dynasam

Zou geen bezwaar hebben als deze alleen bij donker of slecht weer moest dragen. In die gevallen best veilig. Maar zeker niet overdag!!!!!

By the way Harley heeft erg mooie fluorvesten zowel voor mannen als voor vrouwen. Ook ideaal voor de roadcaptains, zijn ze lekker herkenbaar als ze met 160 over de vluchtstrook rijden om de toeritten af te zetten. Doen ze ook voor onze veiligheid.

DynaSam

• nfnr

hallo ,

Heb je niks anders te melden s nachts zijn er weinig toerritten

en road captains zijn dat wanna bee motoragenten ?

Helemaal geen gele hesjes !!!!!!!!

groet herman

• Jan

JETZE JETZE JETZE

Je zit nu al maanden mee te lullen op dit forum!!!

GA TOCH EERST EENS JE MOTORRIJBEWIJS EENS HALEN ,je hebt nog nooit 1 meter op een motor gezeten!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik weet dat je liever met lego speeld

geen groet

Jan