Stoere fluoriserende hesjes

• Ben

Hopelijk zal er eerst een amnestiewet gelden:

U kunt u verboden lederen vest met patches gedurende het 1e kwartaal van 2012 bij de lokale politie straffeloos en anoniem omruilen tegen een oranje of groen fluoriserend veiligheidshesje.

Een soort goodwill actie of charme offensief van onze politie/overheid om te tonen dat ze het beste met ons voorhebben.

Ondanks de ons door de EUSSR opgelegde maatregelen om het vermaledijde verschijnsel van dat zich motorisch maar primitief tweewielig (luidruchtig) en zonder kooiconstructie verplaatsen geheel te ontmoedigen en te verbieden. Voor ons aller eigen heil.

JA??

• Ben

jetze Schreef:

——————————————————-

> Dat “bikers” dit soort regels zelf over hen

> uitroepen komt blijkbaar niet in ze op, veel voor

> weinig, nietwaar?

>

> Er rijdt inmiddels zoveel troep op de weg (mede

> dankzij malafiede “custom bouwers”en frauderende

> onderdelen boeren, zal geen namen noemen) dat er

> wel maatregelen genomen moeten worden.

>

> Voor zover ik het heb begrepen wordt custom ( &

> eigen) bouw in 2017 in pleuropa verboden.

ehh, hadden we daar al niet de RDW keuringseisen voor/tegen?

• Ron

Hoi

Gewoon die reflectozooi niet kopen!

Voorbehouden laten aan de hulpdiensten is wel zo logisch m.i.

En trouwens, zijn wij allen ook lid van de Mag? Zij proberen er actief wat tegen te doen, incl die onzin van motorAPK!!!!!!

Belangrijk dus om de Mag te steunen in deze = het belang van ons allemaal!

www.mag.nl

Grtz and safe rides,

Ron

• jetze

Beste Ben,

Ik weet uit ervaring dat de eisen van het RDW, TUV, DTC, DOT et cetera een “wassen neus” blijken te zijn.

Eisen zijn er wel, controle (handhaving) is er niet. Met alle vervelende gevolgen van dien.

Dat pleuropa nu ingrijpt was te verwachten, nogmaals, steek je hand eens in eigen boezem.

Je kon hier op wachten, met al die “troep” die hier in europa (ongewenst ?) rondraast.

• Ron

Sorry, het is niet Mag.nl maar:

www.motorrijdersactiegroep.nl - de actievoerders.

Grtz

Ron

• Ben

Jullie horen het.

Hadden jullie maar niet met die gore leren vestjes moeten rondrijden!

• kraai

neem pools kenteken dan mag alles

• Hek

Je zou eens bij de lokale tattoo shop kunnen informeren of ze gele reflecterende inkt hebben, en wat het kost om je hele borst en rug te laten doen. Lijkt me een echt stoer fluoriserend hesje. Alle andere gele hesjes zijn denk ik alleen goed om de BBQ mee aan te krijgen

• rulez

wat ik niet snap is dat er maar relatief weinig kleding is met reflexterende naden/stiksels of anderzijds details.

hoe vaak zie je geen wandelaars of fietsers, laat staan kinderen, over het hoofd in de schemer-, regen- en sneeuwdagen in nederland?

wat kleine reflecterende details en ze zijn een stuk beter zichtbaar.

Dit zou toch ook in motorkleding nog veel meer ingevoerd kunnen worden, dan kun je kiezen of je een standaard zwarte winter/regen jas aandoet of eentje met wat meer reflexie.

En wat betreft het fluoriserend hesje, ik heb er laatst nog plezier van gehad toen ik met een lekke band (lees stukgereden band) bij wegwerkzaamheden op het einde van een korte invoegstrook stond, zondag tegen schemertijd met een accu die leeg begon te raken……ik stond veilig achter de vangrail maar het hesje hong vrolijk aan de achterbumper te wapperen….dus nog een handige toepassing :-)

• rulez

dat zal er nog wel van komen dat je geen opnaaiselen, emblemen, oid op je jas of vest mag voeren…allemaal onder het mom van motorrijders zijn mogelijk criminelen…want dan mogen ze je straffeloos schaduwen en in de gaten houden.

en ondertussen klopt de regering ook nog wat meer geld uit je zak want de grootte pensioenfondsen hebben lopen gokken met andermands geld en dat is mislukt dus mag je 2 keer betalen voor iets waar je later maar de helft van krijgt….omdat de rente zo laag zou staan….hmmm dan wil ik bij hun wel een hypotheek afsluiten want die stijgen elke week inmiddels met 0,2%….ik snap er niets meer van…..