maxxis white wall banden

  • ronaldo

    Hoi!

    Frappant hoeveel vreemde commentaren je hier soms leest!

    Banden die veroordeelt worden omdat ze uit Azie komen of mensen die alleen merkbanden willen verkopen( !! )maar kennelijk niks anders willen proberen………………………

    Weinig mensen hebben met alle merken band gereden en advies is dus moeilijk

    .Kern is dat een ieder zijn eigen smaak heeft en ZELF de ervaring moet opdoen , dat betekent ook dat wie dan ook een ander niks kan aanraden- hooguit zijn eigen ervaring kan delen met een ander merk band.

    grtz

    R

  • Saks

    Hoi Piet,

    ik heb erg goede ervaringen met Maxxis banden (2 opgereden) en ze liggen qua rijcomfort en grip (zowel droog, nat, snelweg of bochtig) en levensduur erg dicht tegen Avons (mijn favoriet) ik rij nu weer eens op Metzeler ME880 maar die rijden toch minder goed dan de Maxxis banden. Qua prijs-kwaliteit zijn Maxxis banden niet te verslaan.

  • Peets HD

    ik doe liever geen ervaring op met slechte banden , het kan je laaste ervaring wel is wezen .

  • Ronaldo

    zie zelf maar op :

    www.maxxistyres.com

    en nee, ik heb geen aandelen

    grtz

    R

  • Big Peter

    Hoi Peet,

    Ik ben niet echt onder de indruk van mijn huidige Dunlop banden (erg stug)

    Kan ik die Avon banden ook met white wall krijgen voor mijn Road King ?

    Alvast bedankt voor jouw mening.

    Gr. Peter

  • Peets HD

    jazeker zijn die te krijgen , zelfs in een breed en smalle white wall.

    gr peet

  • MissTaken

    Hoi Gerry;

    Je kunt er wel gekkigheid over lopen maken, maar ik vind wel dat Iron een punt heeft:

    Kijk nou alleen al 'ns naar het verschil tussen zomer- en winterbanden bij een auto.

    De rubbersamenstelling is bij beiden totaal anders.

    Een winterband gebruiken in de zomer, levert je niets op -behalve extreme slijtage van de banden-.

    In de winter ploeg je daarentegen met die banden wel goed door de sneeuw zonder dat je sneeuwkettingen moet omleggen. Dat er daardoor geografisch verschillen te zien zijn in de rubbersamenstelling van de lokaal verkrijgbare banden vind ik niet zo vreemd.

    Een geinponem bij een bandenboer heeft me ooit eens een set "onbekend-merk-hoshi-woshi-band" door de strot proberen te duwen door deze doodleuk zonder overleg te monteren…terwijl ik om Michelin had gevraagd!

    Z'n excuus?: Hij had ff geen Michelins meer liggen in de juiste maat….. “Het mutsje zal ook wel tevreden zijn met eender welk ander nieuw bandje”, zo dacht 'ie zeker??? -> Grrrr! Opzouten met die bullshit!

    Mijnheer mocht ze van mij mooi weer afmonteren en m'n ouwe kale slofjes er op doen! …Waarop ik ben doorgereden naar z'n concurrent :? .

    Mijn ervaring met B-merk banden is wel ‘lekkah goedkaup’, maar ze hebben veelal grip en wegligging van nulnulnix.

    Ik kan niet voor een ander beslissen, maar persoonlijk betaal ik liever iets meer voor bewezen goede kwaliteit.

    Greetz Miss.

  • Gerry

    hoi Miss denk jij dat er in amerika andere banden onder een nieuwe hd zitten dan hier

    ik weet het echt niet maar ik denk van niet (wie het weet mag het zeggen)

    en met die zomer en winterbanden het zal allemaal wel verschil maken maar ik heb er nog nooit aan mee gedaan en ik ben al 32 jaar rijdend en schade vrij de winter door gekomen

    en dat duurder niet altijd beter is dat heb ik al heel vaak in div motor bladen bij vegelijkings testen gezien

    gr G

  • U.S. John

    en met een lelijk,totaal niet bij een klassieke whitewall band passend profiel….

    't oog wil ook wat…..

  • Saks

    om nog maar niet te spreken over de meerprijs van dat witte streepje