ik kan “ goedkoop” aan white wall banden (130-90-16) komen.
Merk: Maxxis
Heeft iemand ervaring met Maxxis banden?
Is het hier een kwestie van goedkoop is duurkoop?
hoor graag jullie oordeel.
Hoi!
Had ze zelf op mijn Road King en Electra 1999/ 2005 en bevielen goed.Vooral in de regen! Hadden dan meer grip dan de Dunlop en toch wel dezelfde slijtvastheid zo ongeveer.Ook niet zo springerig bij ribbels. Is in de States en Azie een der grote merken - goedkoop = hier zeker geen duurkoop! Verbaasde mij altijd dat ze hier niet echt bekend zijn.
Grtz
R
och ik zou het echt niet weten , maar ik ga liever voor de merk band die zijn eigen heeft bewezen door de jaren heen , ik heb nou eenmaal niet zulke goeie ervaring met maxis en dat begind al bij balanceren , vaak veel gewicht nodig . Hoge snelheden zijn ze ook al niet geschikt voor .
hier heb ik een stukje op het net gevonden , wat het inhoud weet ik ook niet , iets met 30 norm of zo , ik hou me daar eigelijk niet mee bezig .
ik adviseer mijn klanten meetsal avon en voor iemand die weer en wind rijd vindt ik mezler lesertack een goed profiel met ceel water afvoer .
maar goed hier het stukje over een test dan wel met autos , maar goed zie maar ……….. grrrrrrrrrrrrr peet
http://www.autogids.be/artikel/telex/goedkope-banden-gevaarlijk-in-de-regen-12124.htm
nou Peet die test zegt wel genoeg
ik zeg ook niet dat die maxxis wel of niet goed zijn ik kan die maxxis banden niet eens Maar ik vind die dunlop harley band ook niet echt geweldig dat is ook een zwabberband (vind ik) ik heb er metzeler radial banden op zitten en dat vind ik super en zo heb iedereen zijn eigen ding gr G
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?