startmotor fatboy 98

• Paul

Hoi Peet,

Ik loop tegen het probleem op dat de startmotor niet los komt, jij hebt het over startgear? De 2 inbusbouten zijn los, dus de startmotor komt 2 cm naar achteren, maar blijft hangen op zijn startas, dit is een getande as, ik weet niet of dit gewoon los moet gaan? het ding is al 20 jaar niet los geweest denk ik..peetshd schreef:

>

> Accu kabel los , prideksel eraf , starter gear los maken ,

> stekkertje los van het aansturen en de plus kabellos op de

> startmotor , twee imbus bouten los en je hebt hem in je hand .

> geschatte werktijd 15 minuten .

• Hek

prmaire deksel er af halen (wel eerst ff de olie er uit anders wordt het zo'n zootje). De startgear zit vast in de primaire kast. Pas als je die ook los hebt komt ie er uit

Salutti

Hek

• sven

Hallo allemaal ,

Lijkt erop dat jullie gelijk hebben met het accu verhaal , heb er nog is naar gekeken en ik sloot de accu zelf uit omdat er vorig jaar een nieuwe ingegaan is .

Die heb ik bij een lokale motorzaak gekocht en ik zie nu dat deze accu ondanks dat hij 130, euro'tjes koste gewoon aan de lichte kant is om de boel aan de gang te krijgen.

Ik sprak iemand en die vertelde me dat het geluid tijdens het niet aangrijpen meer leek op een startbeveiliging dan op een slechte start motor, en dit duidt dus ook weer op te weinig startvermogen om de boel rond te krijgen.

Oplossing lijkt dus een nieuwe accu te zijn , nu vraag ik me af of ik niet sowieso beter een accu met een hogere startkracht kan plaatsen.

Ik wil eigenlijk het meest betrouwbare , beste wat er te koop is erin zetten.

Jullie helpen me hier goed met tips en trucs dus stel de vraag maar hier gewoon.

Welke accu heeft een dusdanig startvermogen dat ik hier altijd op kan bouwen.

bedankt weer allemaal voor jullie hulp.

• Big Peter

Ik heb al 5 jaar een Odyssey accu

Where to buy ODYSSEY® Batteries in Netherlands

COMPANY NAME ADDRESS PHONE EMAIL

Accuverkoop Hefra B.V. Ridderkerk (0031) 180433444 info@hefra.nl

G. A. Hoornweg B.V. Midwoud (0031) 229201100 info@hoornweg.nl

Tracpieces Heeswijk-Dinther (0031) 413293975

Zodiac International B.V. Mijdrecht +31 (0) 297 288 621

www.odysseyfactory.com

Gr. Peter

• peetshd