Rijervaring FatBob

• John

misschien heeft ie ook meteen een nieuwe vriendin besteld……

zo eentje die lekker verbaasd kijkt :O

• Dirk

Hallo,

Voor de liefhebbers :

zie BigTwin nr 253 / januari 2008 - pag. 84 - Rij-Impressie Dyna Fat Bob FXDF

Prettig eindejaar en alvast een spetterend 2008 !

Dirk

• Alex

Ben onlangs in Amerika geweest en heb voor de Fat Bob de Essentials Kit meegenomen en een leren HD jack. Bij de dealer zelfs nog 10% korting gekregen.In Nederland geen formulieren ingevuld maar gewoon langs de douane gelopen zonder problemen. Het grootste “probleem” was dat ik een extra koffer heb moeten kopen om het spul mee terug te nemen maar ook die heb je voor een habbekrats. Al met al aardig wat geld bespaard dus als ik hier lees dat de Essentials Kit € 1195,00 kost. Kan het iedereen aanbevelen.

• Ice

Ik had er een testgereden, het is moeilijk te zeggen van een kort ritje of het wat voor je is of niet, maar je word al verliefd op de lekkere vette smoel van de bike.

Daarna heb ik er een besteld, na een half jaartje wachten sinds een maandje rij ik er dan eindelijk op rond.

Het is echt een bike die geknipt voor me is, en ik vind 'm alleen maar leuker worden.

Af-fabriek is alleen het geluid een beetje te braaf, maar dat is makkelijk te verhelpen.

Kortom een geweldige bike, ik ben er helemaal blij mee, en kijk iedere keer uit naar de volgende rit!

• Piet

Hoi Ice,

Gefeliciteerd met je FAT BOB! Zelf heb ik er 1 besteld bij OIT, ik had het liefst pearl black, maar die was niet meer leverbaar, dus ik heb nu gekozen voor black denim, levering maart 2010, met Vance & Hines big shots staggered, injectietuning en ander luchtfilter. Kijk ook eens op www.fat-bob.webs.com, voor veel foto's en filmpjes over de Fat Bob.

• Barry

Ja heb een testrit gedaan zo cool gelijk bestelt hij komt half maart matzwart en een openpijp Mvg Barry

• Fatboy cvo

Ik denk dat Dirk al heel wat Fatbobs heeft versleten de afgelopen……….. vijf jaar:P

• Ben

Barry Schreef:

——————————————————-

> Ja heb een testrit gedaan zo cool gelijk bestelt

> hij komt half maart matzwart en een openpijp Mvg

> Barry

Ja en heb je ook al gehoord van Bokito?

Dat is een gorilla die ontsnapt is.

Grt.Ben

• Brains

Goede keus ;)

greetz