problemen alarm startonderbreker

  • softailR

    mijn softail staat zo goed als helemaal in elkaar na verbouwingen,

    maar nu zit ik met het volgende probleem

    als ik de batterij aankoppel dan word het alarm actief(rode lampje gaat knipperen)

    als ik dan twee keer kort op mijn alarm kastje druk dan gaat het rode lampje constant branden

    ik dacht als je dan je knop contact omdraaide dit uitging en je kon starten …….maar niet dus het blijft gewoon branden!

    iemand enig idee hoe ik het hele spel terug kan resetten of hoe het alarm weer juist werkte,want het is al hele tijd geleden!!

  • Peets HD

    heel fijn als je er ff bij zegt wat voor allarm het is , red allerd kan je al weggooien dus .

  • softailR

    het is een origineel hd alarm!

    motor is van 2002

    heb vandaag nog een aantal pogingen ondernomen maar niets!

    Blijft hetzelfde alarm werkt perfect,1 keer duwen en springt op,2 keer duwen en gaat af,maar blijft vergrendelt op mijn dash!

  • thollanderke

    Heb hier nog een manual liggen met een uitleg waar je misschien wel wat mee kunt.

    Zou eerst en vooral al eens proberenhet fobje gewoon een seconde of 10 a 15 ingedrukt te houdentot het systeem met twee richting aanwijzers reageerd dan weet je in ieder geval dat je sleutel hanger is gereset.

    (De volgende tekst is overgenomen uit de manual)

    Nadat de accu opnieuw is aangesloten,start de configuratiemodus van het beveilingsysteem niet direct bij de eerste poging op.

    Dit betekent dat iedere keer de accu opnieuw aangesloten wordt,de volgende configuratiestappen moeten gevolg worden:

    1 Zet de motorschakelaar op UIT draai de contactsleutel AAN-UIT-AAN-UIT-AAN en druk twee keer op de linker richting aanwijzer.

    2 Wacht tot er 1,2 of 3 bevestigingsknippersignalen zijn gegeven door de richting aanwijzers en draai de contactsleutel naar OFF.

    3 Herhaal de bovenstaande stappen

    4 Ga verder met de aangegevenconfiguratie stappen.

    Zo staat het in de manual dus of je nu alles opnieuw moet gaan instellen daar kan ik je helaas geen antwoord op geven.

  • softailR

    heb ik net ffe geprobeerd ,maar niks!

    misschien heb ik al teveel geprobeerd en is het helemaal ontregeld!

    heb geen code bij de motorfiets van het alarm dus daar kom ik ook niet verder mee!

    toch bedankt voor de goede poging

  • Peets HD

    accu pool ff los ? en dan reseten met de flob dicht bij het alarm houden en 20 sec ingedrukt houden of in iedergeval lang genoeg tot er wat reageert ,

  • softailR

    net geprobeerd

    het wil maar niet lukken!

    sleutel blijft vergrendelt,ik heb ondertussen een handleiding van het alarm maar daar geraak ik ook niet verder mee er komt ergens een stap in als je twee maar op je linker richtingaanwijzer klikt ze drie keer zouden moeten knipperen ,maar dan doen ze gewoon niks!

    ook heb ik gemerkt als ik mijn alarm uitzet mijn richtingaanwijzers niet werken,terwijl ze wel gaan als mijn alarm aan springt of ik het uitzet!

  • Peets HD

    je hebt je motor net in elkaar staan heb ik begrepen ? is het niet zo dat je backup batterij van je alarm leeg kan zijn ? mischien accu opladen terwijl die in de motor zit , mischien laat ie de backup baterij van het alarm dan ook weer op .

  • softailR

    batterij is inderdaad een paar maanden afgekoppeld geweest!

    't is het proberen waard in elk geval

  • Peets HD

    laat het ff weten ,

    gr peet