problemen alarm startonderbreker

  • softailR

    doet het nog steeds niet!

    van vanmiddag batterij lader aangehangen,batterij is helemaal opgeladen,en heb hem nog steeds aan hangen!

    geen verschil!

    batterij nog eens los gekoppeld ,gereset ,………………..niks!!

    alarm werkt zoals het hoort ,alleen blijft de sleutel van het alarm nog altijd branden!

    zekering nagekeken is ook goed!

    er is nergens gepruld aan de kabelboom,alle stekkers steken in,goede contacten aan de batterij………..!

  • softailR

    :)-D wie blijft zoeken vind toch iets!!!!!!

    na lang zoeken eindelijk gevonden!!

    er zat een kabeltje gekneld van de startknop in de rechtse schakelaar wat slecht contact gaf!!

    daarna alles kunnen resetten volgens het boekje,code kunnen uitlezen,en in werkmodus kunnen zetten…..en lampje uit en startmotor gaat rond!!

    dan weer normaal geprobeerd en hij gaat weer rond!!

    slapeloze nachten voorbij!!!

  • Peets HD

    pffffffffffffff, nou die van ons ook :-)

  • thollanderke

    Inderdaad weer een probleem opgelost

    Succes voor de rest met je bike

    (tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)

  • Ron

    Is er misschien iemand die net als ik zijn sleutels is verloren en nieuwe afstandbediening heeft gekocht die je eerst moet uitlezen, er zit namelijk geen gebruiks-

    aanwijzing bij. Wie kan mij hieraan helpen.

  • Willem

    Ron,

    Probeer deze snel koppeling.

    Het is belangrijk dat je beide fobs binnen 60 seconden activeerd.

    detabel onder de tekst kun je groter klikken.

    Willem

    http://209.85.229.132/search?q=cache:kK-9Ua9_gPQJ:www.hdtalking.com/alarms_and_security_related_issues/957-alarm_key_fob_assignment_button_fob.html+setting+alarm+harley+davidson&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl

  • Djaggo

    Anonymous

    :)-D wie blijft zoeken vind toch iets!!!!!!

    na lang zoeken eindelijk gevonden!!

    er zat een kabeltje gekneld van de startknop in de rechtse schakelaar wat slecht contact gaf!!

    daarna alles kunnen resetten volgens het boekje,code kunnen uitlezen,en in werkmodus kunnen zetten…..en lampje uit en startmotor gaat rond!!

    dan weer normaal geprobeerd en hij gaat weer rond!!

    slapeloze nachten voorbij!!!

    Heb hetzelfde probleem alleen hoe reset je alles volgens het boekje heb je een link of iets dergelijks voor mij zodat ik het ook kan oplossen bijvoorbaat dank.