Pluim voor alle mensen van HD-dag Apeldoorn 9-6-14.

• MissTaken

Goedenmorgen allen,

Betreft de Harleydag in Apeldoorn van 9 juni jongstleden mag wel een pluim worden uitgedeeld aan de organisatie, de vele vrijwilligers die deze dag mogelijk hebben gemaakt en de marktlui die wel zijn gekomen.

De opkomst was goed, de sfeer gemoedelijk en we konden weer met zijn allen (Bikers en overige toeschouwers) lekker brommers kiek'n!

Daarom: Van mij een dik compliment aan iedereen die zich met hart en ziel heeft ingezet om deze dag mogelijk te maken!!

Diegenen die de neiging hebben om: ‘ja, maar….’ te zeggen, bedenk even dat er inmiddels al veel te veel Harley-dagen zijn afgelast, wat natuurlijk ontzettend jammer is.

Wij motorrijders liggen momenteel nou eenmaal onder het vergrootglas van NL en we zullen door deze zure appel heen moeten bijten.

Deze HD-dag van 9 juni jl. laat juist aan vertrut NL zien dat wij gewoon met zijn allen gezellig een gezamenlijke hobby delen. That's it.

Kleurenclub of vrije motorrijder doet dan niet ter zake; (zeer) jong tot oud, al die mensen zijn er allemaal bij geweest.

Wij als bezoekers maken samen met de organisatoren, standhouders en plaatselijke middenstand toekomstige Harleydagen tot een terugkerend succes;

Blijf dus je eigen persoonlijke visitekaartje en kom als je een gaatje in je agenda over hebt. Dan komt het allemaal wel goed.

En mijn excuses: Ik had mijn fototoestel bij me, maar heb geen fotos gemaakt. Ik zal voortaan weer kiekjes maken en met jullie delen.

-> Oproep: Is er iemand die wat minder lui was dan ik en wel wat shots in A'doorn heeft gemaakt?

Deel deze dan weer even al je wilt -> of geef even een weblinkje op, net als dat we al zo vaak hebben gedaan.

Fijn weekend, greetz Miss.

• Yup

Helemaal met Miss eens. Het was een leuke dag. we zijn niet zo lang geweest in verband met andere afspraken maar het was fijn om te merken dat een harley dag zonder problemen te organiseren is. Allerlei pluimage gezien en geen wanklank gehoord. Signaal aan alle “burgervaders ” die er nog over lopen na te denken om een organisatie af te gelasten.

• Gerry

Nou als we dan toch bezig zijn,,

Dan bedank ik,, De Roques,MC Almere die op 1 juni een hele leuke Chopper dag hadden

en HD dag Purmerend die op 8 juni een hele leuke dag hadden

beide dagen zijn zonder 1 enkel probleempje verlopen

en dat zonder de aanwezigheid van een heel peloton gewone en undercoveragenten,,, zoals in Apeldoorn :S (td) 8-)

• Lurch

Gerry, bedankt voor je comment, laten we de Burgervader van Opmeer ook niet vergeten die de Choppershow liet doorgaan en toegankelijk liet voor IEDEREEN!

• Gerry

Ja ,,sorry,, Lurch,, die dag was ook super ,,(tu)