Iridium power bougies

• Celke

Hoi,

Wie is er bekend met de iridium power bougies( Denso, NGK).

Zijn deze echt zo beter dan de standaard bougie?

vr.gr.v.

Celke.

• Celke

Wie O Wie?

Celke Schreef:

——————————————————-

> Hoi,

> Wie is er bekend met de iridium power bougies(

> Denso, NGK).

> Zijn deze echt zo beter dan de standaard bougie?

>

> vr.gr.v.

> Celke.

• flhs88

Celke, ik weet niet waarom je aan deze bougies denkt, maar meestal komen die “superbougies” alleen maar tot hun recht in hoog opgevoerde en getunede blokken. En dan praten we ook vaak maar over 1 of 2 pk winst. Als het blok van jouw motor vrij standaard is dan zou ik gaan voor de bougies van NKG die voor jouw blok geschikt zijn.

grtz

• Celke

Hoi,

Ik kwam met deze vraag, omdat ik er over gehoord en gelezen had. Dat deze beter waren, ook voor de standaard blokken.

Maar als ik op jouw raad af ga dan kan ik beter de Standaard NGK bougie's pakken dan de HD bougie's?

flhs88 Schreef:

——————————————————-

> Celke, ik weet niet waarom je aan deze bougies

> denkt, maar meestal komen die “superbougies”

> alleen maar tot hun recht in hoog opgevoerde en

> getunede blokken. En dan praten we ook vaak maar

> over 1 of 2 pk winst. Als het blok van jouw motor

> vrij standaard is dan zou ik gaan voor de bougies

> van NKG die voor jouw blok geschikt zijn.

>

>

>

> grtz

• flhs88

het zullen best goede bougies zijn, maar er wordt veel beloofd door de markt. men wil verkopen. volgens mij (weet het niet zeker) zijn de hd bougies NGK bougies met een flinke opslag. omdat er hd opstaat

als de iridium bougies geen “vermogen” kosten kun je het ook gewoon uitproberen, maar of je bij een standaard blok hier merkbaar vermogen uithaalt betwijfel ik

• Supertjeduc

Ik heb er iridium ngk in zitten , vind hem sneller starten , koop iridium bougies altijd op eBay.co.uk zijn ze nauwelijks duurder als hier gewone

• Hans

Rij al 15 jaar met Denso iridium. Meer power, zuiniger en gaan 100.000 km mee!