Petitie VOOR de Harleydagen; teken je ook?

• MissTaken

Goedenmorgen allen,

De ene na de andere Harleydag wordt afgelast.

Wij; dwz de bezoekers, maar ook marktkooplui, de plaatselijke middenstand en de al- dan niet merkdealers / garages zijn hierdoor gedupeerd.

Graag wil ik jullie vragen om deze petitie te tekenen: Petitie tegen het afgelasten van HarleyDagen.

Met alle lof voor Leo Berendsen die deze petitie is gestart! (tu)

OF het helpt, weet ik natuurlijk ook niet. Wat ik wel weet, is dat helemaal niets doen ook niets zal veranderen aan deze situatie.

Met nog twee maanden te gaan tot aan de sluitingsdatum van deze petitie hebben nog slechts 1975 (tellerstand op dit moment van schrijven) personen de petitie getekend.

Achter dit getal moeten het liefst nog minimaal een nul er bij worden neergezet!

Heb je een facebook- en / of twitteraccount?

Deel de petitie dan via je account met je volgers! -> Zie de icoontjes rechts naast de petitie in kwestie.

Dank alvast voor je moeite,

Greetz Miss.

• Trappertje63

Done,

op facebook kijk eens bij Join the Caravan (de vrienden van ROTS zijn weer met iets bezig) >:D<

• thollanderke

Is gebeurd :)-D

• Ron

Gedaan!

• Peter

Misschien dat de 1% ers ook de petitie maar even moeten tekenen.

De Harley dagen in het vervolg color vrij maken, is dat een idee?

Doen ze in Sturgis ook.

Ook beter voor de sfeer.

Is er nog een andere manier om de petitie te tekenen?

Ik heb geen facebook of twitter.

• MissTaken

Goedenmorgen Peter,

De petitie kun je tekenen door in mijn berichtje hierboven de onderstreepte woorden "Petitie tegen het afgelasten van HarleyDagen." aan te wijzen met je muis, klik er op en de petitie verschijnt op je beeldscherm.

Volg de aanwijzingen om de petitie in te vullen -> Je kan op de site aangeven of je al dan niet anoniem wilt tekenen.

Je naam is dan wel bekend bij de webmaster van de petitie-site, maar is voor internetgebruikers niet leesbaar.

Twitter en Facebook heb ik genoemd als reclamemiddel: Je kan ze inzetten om ruchtbaarheid te geven aan het bestaan van deze petitie.

Gebruik je geen twitter of facebook? -> Geen probleem, dan heb je ook je mond nog om het bestaan van de petitie te delen met vrienden en bekenden (:D

ps: Op dit moment van schrijven staat de teller op iets meer dan 2000 ondertekenaars. Des te meer mensen tekenen, des te beter!

Greetz Miss.

• Ron

Hi Miss,

ben benieuwd of je enig idee hebt hoeveel ondertekenaars er nu zijn…..ook KNMV etc doen nu eindelijk iets , goed nieuws dus!

Grtz, Ron

• thollanderke

Peter Schreef:

——————————————————-

> De Harley dagen in het vervolg color vrij maken,

> is dat een idee?

> Doen ze in Sturgis ook.

> Ook beter voor de sfeer.

En wat te denken van die pannenkoeken die met een belachelijk voetbal shirtje wekelijks de boel kort en klein slagen.

Laat ze dat gezeik lekker ieder weekend aflassen.

• thollanderke

Peter Schreef:

——————————————————-

> De Harley dagen in het vervolg color vrij maken,

> is dat een idee?

> Doen ze in Sturgis ook.

> Ook beter voor de sfeer.

En wat te denken van die pannenkoeken die met een belachelijk voetbal shirtje wekelijks de boel kort en klein slagen.

Laat ze dat gezeik lekker ieder weekend aflassen.

Daar voelt de gemiddelde bezoeker zich meer bedreigd als op een Harley/motor dag zou ik denken.

• MissTaken

Goedenmorgen Ron:

De teller staat op dit moment van schrijven op 2069 ondertekenaars.

Dit kun je op Petities.nl zien: Heeelemaal linksonderaan op de pagina zie je de actuele tellerstand vermeld.

MC-Veterans hebben een brief geschreven aan minister Opstelten, zie MC Veterans daagt minister Opstelten

De KNMV heeft inderdaad inmiddels ook wat gezegd van de totaal vertrutte acties van onze politici: KNMV.nl

En voor wie nog niet genoeg leesvoer heeft gehad, zie mijn zoekopdracht in Google voor het meest actuele nieuwoverzicht -nb: Mijn zoekopdracht is wel beperkt bruikbaar/houdbaar -> ik heb ‘em ingesteld op ’nieuws van de afgelopen week': Google zoekopdracht ‘afgelopen week’

Persoonlijk denk ik dat er maar weinig politici in staat zijn om door de leren motorjassen heen te kijken en teveel hebben gekeken naar het filmgenre ‘Outlaw biker movies’.

Die films worden vervolgens ingekleurd als zijnde een afspiegeling van de absolute waarheid / werkelijkheid.

Zonder meer een gemiste kans, als je het mij vraagt.

Ik beloof….

Ik beloof hierbij dat de eerste politicus die zich vertoont op een Bikersdag waar ik ook aanwezig ben, hij/zij van mij een suikerspin of softijsje aangeboden krijgt.

-> Dit, vanwege de symbolieke die het snoepgoed op die Bikersdag in zich draagt.

Ik roep jullie graag op om mijn voorstel te volgen of andere humorvolle gebaren -bedoeld als handreiking-, jegens onze politici te bedenken.

Greetz Miss.