rijdende rechter- id keuring

• k-streetfighter

hoi er was vanavond een stuk over hd gestolen motorblok , gekocht door iemand die te goeder trouw handelde bij de reijdende rechter op ned 2, ncrv

die rijdende rechter gaf volgens mij toch wel n goede tip voor diegene

misschien te herhalen bij uitzending gemist ergens

mvg klaas

• MissTaken

Hi k-streetfighter,

Frank Visser heeft op dit moment twee programmas lopen:

'De rijdende rechter' en ‘recht in de regio’.

Ik heb gister niet zo voor de tv gezeten, dus mijn vraag is; welke van de 2 programmas heb je bekeken?

-> Dat zoekt wat makkelijker op internet bij uitzending gemist.

Greetz Miss.

• k-streetfighter

ach ja als je t over de rijdende rechter hebt ned 2 ncrv, duidelijker kan volgend mij niet hoor

mvg klaas

• Ron

Het is recht in de regio…

Grtz

Ron

• Rens

http://www.eerstehulpbijrecht.nl/fragment/recht-regio/kenteken-ingetrokken-door-rdw

• Gerry

Je schreef laatst

Re: indentiteitskeuring

Gepost door: k-streetfighter ()

hoihoi ff update

k heb maar s gebeld naar t rdw, hoe t er mee voor stond

nu ze hebben t druk ze rekenenen minimaal 6 week om t een en ander uit te zoeken en in mijn beide gevallen wachten ze op info betreffende de aandrijflijn

mvg klaas

eind januari ben je daar geweest dus die 6 weken zijn nu wel om

Heb je al iets gehoord Klaas ?

• k-streetfighter

hoi officieel nog niks, maar alles zelf maar uitgezocht te hebben via CCE was opeens t versnellingsbak / blok verhaal geen probleem hoogstwaarschijnlijk meer maar nu bleek 1 vd twee motoren een afwijkende wielbasis te ebben van 15cm en was niet meer conform de keurings data/eisen of zoiets

ze hebben zelf de balhoofdhoek met de hand veranderd van 36 naar 30 graden, mijn frame is ook 30 graden dat klopt maar ja als ze de wielbasis dan niet herberekenen………….. scheelt wel dik 10cm op n voorvork van 84cm lengte

maar goed als t goed is sturen ze t eindrapport vandaag op dus zal ik t op zijn vroegst zaterdag of anders dinsdag wel hebben en dan zien we wel weer verder, ik houdt jullie op d hoogte, en zal als alles duidelijk is vd week en de eventuele vervolgstappen op papier zetten op t andere forum item identiteitskeuring

mvg klaas

• Gerry

Wat een gezeik allemaal, het lijkt wel of ze daar alleen maar iets zoeken om het kent in te nemen (td)

Nou succes Klaas