even een tip voor je drukschakelaar voorzichtig in het blok draaien want de draad is conisch en het kleine moertje voor het vast draaien van de kabel handvast draaien,het breekt zo af ,ik spreek uit ervaring en weet nou dus ook hoe een drukschakelaar er van binnen uit ziet.
ik weet niet waarom je je startmotor vervangen hebt,maar de solinoid geeft vaak problemen.
een solinoid is gewoon een electromagneet,je zet er stroom op en trekt daardoor een plunjer naar binnen.
aan een kant trekt de plunjer de schakelaar dicht voor de startmotor en andere kant duwt hij het kleine tandwiel naar buiten op het grote tandwiel van de koppeling.
als het vet van de plunjer uit droogt gaat hij niet goed meer op en neer.
belangrijk haal eerst je accu los.
haal het dekseltje van de solinoid af en kontroleer of de plunjer die onder druk staat door een veer vrij op en neer gaat als je hem in drukt zo niet ,de as van de plunjer smeren.
je schrijft dat je een nieuwe startmotor gemonteerd hebt dus zou de solinoid goed moeten werken maar weet je zeker dat je het goede model hebt en alles goed gemonteerd aan de kant van de primaire bak?