ipv spuitwerkalles beplakken??

• mark

Hallo prikkers even een wetens vraagje..

Heeft er iemand ervaring of advies met het beplakken van je motor met folie die ook al vaker in de autoindustrie word toegepast ik heb een2 tal auto s laatst gezien die matzwart beplakt waren en dat zag er rete strak uit moet ik zeggen..

Dit zou voor mii ook ideaal zijn omdat bij mijn harley de olietank vast aan mijn frame zit gelast en daar ook special paint zit.

Door het plakken zou ik niet heel de motor uit elkaar hoeven te halen voor het spuiten dan..

Mvg mark

• tostie

heb het ook gehad , vond het niet echt wat het moet net zo strak zijn alsof je gaat spuiten want je ziet er alles door heen , de gasten die het voor mij deden ( belangeloos) waren er ook niet blij mee want de tank was te rond om het heel mooi te krijgen.

ook beschadigde het redelijk snel .

omdat ik het gekregen had was ik er blij mee , maar als ik had moeten betalen dan had ik het minder gevonden . mijn motor is nu weer gespoten.

• mark

En zou alleen de olietank redelijk lukken ??? Type horse shoe vorm de normale vorm dus..

• Suicide

Ik zou er niet aan beginnen…

Je kunt de tank namelijk niet uit één stuk folie geplakt krijgen.

Je krijgt dus minimaal 4 stukken, onder en bovenkant en de zijkante en dan nog het stukje om het buisje van de peilstok te beplakken.

Je krijgt dus naadjes waar vuil, vocht, olie enz tussen gaat zitten.

Dit gaat langzaamaan er voor zorgen dat de folie gaat loslaten.

Dan heb je nog het steeds het vrij warm worden van de folie doordat de olietank ook steeds warm wordt.( en afkoelt)

Mocht je iemand hebben die het gratis of voor weinig wilt doen, dan zou je het kunnen overwegen.

Maar als je er dik voor moet betalen zou ik voor een andere optie gaan.

Succes…

• mark

Ok bedankt allemaal voor de info daar kan ik wat mee