hallo.ik ben Tineke en ben werkzaam in de keuken van tergooi ziekenhuis Blaricum.wij hebben een collega gehad die erg ziek werd en er werd in 2012 de vreselijke ziekte a.l.s.geconstateerd.inmiddels is deze man overleden in 2013.mijn collega,s organiseren allerlei activiteiten om deze ziekte te steunen en dat er onderzoeken kunnen komen en medicatie.tot en met heden is er nog niks mee te doen.de jongens van de keukens Blaricum en Hilversum gaan op de fiets in frankrijk de bergen op en af om zo voor dit goede doel geld in te zamelen.alle respect!!!!!!nu wil ik organisren dat wij op onze harleys de jongens een stukje van hun fietstocht gaan begeleiden.het is 25 mei om half 1.de bedoeling is dat wij afspreken bij de witte bergen in Hilversum om omg.half 1 en daar verzamelen.vandaar uit naar het ziekenhuis Blaricum of Hilversum.wij halen de fietsers op en er worden foto,s gemaakt.hart van nederland zal ook aanwezig zijn.de jongens fietsen dan voor en wij gaan met de motors achter hun aan voor een rondje Blaricum.hoe meer hoe leuker toch???????ik hoop dat er bikers zijn die ons daar mee willen steunen en dat wij hun zo een hele veilige en goede fietstocht kunnen wensen.ik ben nog bezig met wat dingen af te ronden voor die dag.ik heb het op deze dag gezet (zondag)omdat hun op maadag de dag erop vertrekken bijna iedereen moet werken.het zou heel erg tof en gewaardeerd worden en zijn als wij (bikers)dat met een leuke opkomst kunnen waarmaken.het is de afsluiter van deze hele onderneming en ik hoop dat jullie mijn oproep lezen en bereid zijn om te supporten.mijn e.mail is Tineke84 @live.nl.als je zin heb of tijd kun je mailen.ik kan dan doorgeven hoeveel bikers komen!dank jullie wel voor jullie aandacht en ik hoop op een geslaagd einde van deze actie!!!!mvg Tineke.