druppels aan remklauw

• co

Hallo prikkers heb een nieuwe remklauw bevestigd aan de voorzijde.

Nu met het vullen en ontluchten van de remklauw komt er na verloop van tijd een druppel onderaan de remklauw .

Nu lekt ie heb ik gezien bij de aansluitbanjo vanonder het koperen afsluit ringetje..

Het is minimaal maar heeft iemand advies om hem helemaal vloeistof dicht te krijgen??

Miss bepaalde locktite of is van die hennepdraad voldoende tussen de schroefdraad??

Alvast bedankt……..mvg

• Trappertje63

Koperring uitgloeien, daar wordt deze zachter van en zal een betere afdichting geven.

• tom

Ik weet niet of. Locktide gaat,maar heb je al een andere messing ring geprobeerd?

• Trappertje63

Ik zou geen messing ring gebruiken noch locktide messing is harder dan koper (mits goed uitgegloeid) en locktide kan verstoppingen veroorzaken in de rem klauw (ik denk niet dat je dat wilt)

• k-streetfighter

hoi gewoon nog wat vaster draaien

heb zelf aluminium ringen er tussen zitten

goed schoonmaken helpt ook wel dus alle draagvlakken goed zuiver maken en er niet meer met je vingers aan zitten

mvg klaas

• co

ok bedankt voor jullie reakties ik zal dat opwarmen van dat koperen ringetje eens proberen..

er zat nu een messing afdichtingsring op.

• k-streetfighter

hoihoi opwarmen is niet genoeg hoor, t heet uitgloeien en dat zou je genoeg moeten zeggen

mvg klaas