Tanksticker plakken

• vermulst@upcmail.nl

Vandaag mijn spuitwerk opgehaald bij de spuiter. Nu heb ik een originele tank- decal gekocht in de U.S. En wilde deze vandaag op de tank plakken. Maar het is net of dit geen “dubbelzijdige” sticker is. Ik krijg het vinyl niet los van het papier zeg maar.

Is hier een speciale manier voor?

• Falconer

Moet je het niet afweken in water ?

• Peets HD

als het tank emblemen zijn dan zit er gewoon lijm aan 1 kant , vaak zijn de beschermlaag in twee delen er af te halen aan de achterkant van de stikker .

Probeer de stikker er niet zo op te plakken maar maak je tank nat met water en zeep , plak dan de stikker er op zo kan je makkelijk het lucht er onderuit halen en als er iets fout gaat kan je hem nog schuiven , mat een bank pasje kan je de lucht er onderuit halen .

• vermulst@upcmail.nl

Ben er al uit. Weken in warm water en dan laat deze los, maar bijna niet te plakken zonder vouwen en beschadigingen. De tank- decal is net vloeipapier.

• USA John

officieel heet het waterslide decal,als je vroeger eens een plastic bouwmodel in elkaar hebt geknutseld weet je hoe het moet.Weken in water tot je het kan schuiven over de achtergrond,tank nat maken en dan van de achtergrond op je tank SCHUIVEN (slide).Met spateltje of bankpas lucht eronder uit wrijven.