Goedenmorgen allen,
Via deze weg wens ik iedere prikker fijne feestdagen en een gezond nieuwjaar toe met zonnige en veilige kilometers:
Gr xXx tz Miss.
Hi flhs88,
Dat is niet moeilijk; een kwestie van wat lekkere trefwoorden ingeven in Google.
Een aantal voorgekauwde zoekopdrachten:
1 -ingegeven: Harley davidson christmas cards, kies voor 'afbeeldingen: voorbeeld 1
2 -ingegeven: Harley davidson (zoek binnen resultaten: xmas), kies voor 'afbeeldingen: voorbeeld 2
3 -ingegeven: Harley davidson (zoek binnen resultaten: christmas), kies voor 'afbeeldingen: voorbeeld 3
4 -ingegeven: Harley davidson (zoek binnen resultaten: weihnachten), kies voor 'afbeeldingen: voorbeeld 4
Als je een plaatje gevonden hebt die je bevalt, kies je niet voor ‘pagina bezoeken’ maar voor ‘afbeelding bekijken’
Daarna kan je het plaatje op je pc opslaan:
Ga op het plaatje staan met je cursor, met de rechtermuisknop kies je daarna voor ‘afbeelding opslaan als’ (bestandje even een naam geven)
Of je kunt de weblink van dat plaatje overnemen uit je webbrowserbalk:
Ga op de weblink staan in de webbrowserbalk en arceer deze tot ze volledig blauw is. Met je rechtermuisknop kopieer je de weblink en kan je deze plakken in bijvoorbeeld onze prikpagina.
Een weblink overnemen heeft een nadeel: als de beherende webmaster besluit om de afbeelding(-en) te verwijderen van de site, zijn de plaatjes niet meer zichtbaar.
Dat plaatje van mij in dit topic zou tzt ook niet meer te zien kunnen zijn; ik heb de weblink van dat plaatje gekopieerd en geplakt.
Veel plezier met kopieren, plakken en opslaan.
Greetz Miss.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?