breed stuur

• Johan

Hallo allemaal,

Ik heb een Nighttrain uit 2006 en ik wil daar een breder stuur (ong1 m ) op zetten, omdat ik in mijn spiegels alleen mezelf zie.

Nu is een stuur op zich niet zo duur, maar de bekabeling moet worden verlengd. Ik vraag me af of dit een erg kostbare grap is.

Heeft iemand hier ervaring mee?

B.v.d.

• Jellyfish

Hoi Johan,

Heb wel eens gelezen dat het wel mee valt. Ze kunnen da kabels verlengen, m.u.v. gas-, koppelingskabel en remleiding.

Ik heb zelf geen ervaring, maar misschien zijn er ape-hangers onder ons die daar meer verstand van hebben.

Suck6

• Bert

Als het een laag breed stuur is, heb je kans dat je het vaak wel redt met het alleen een beetje verleggen van de kabels..

• Dombo

Spiegels onder je stuur hangen helpt ook…

• Rens

Hallo, ik had een beach-bar op mijn road king. Middagje solderen. Tip, pak een 1,5 inch stuur, makkelijker kabels erdoor te trekken.

Had de stekker die in de koplamp zit los gehaald. Kabel door knippen en nieuwe er tussen solderen, dan kabel erdoor trekken. Zo alle kabels. Dan pas op lengte maken.

• berry

hoi ik heb nog een koppelingskabel en 2 gaskabels liggen.

deze komen van mijn nighttrain 06 met 1 meter breed stuur, en passen dus zeker.

ze hoeven niet alles te kosten.

• Johan

Bedankt voor jullie reacties en Berry ik heb wel belangstelling voor de kabels.

Ik woon in zwolle, dus als het in de buurt is, is het misschien wel interessant.

e-mai is motorcycleman1340@gmail.com. Alvast bedankt.

• Johan

En toen was het stil.